sâmbătă, 29 august 2009

Cel mai tare video interzis



Deci a fost asa de tare (am reusit sa-l vad inainte sa fie interzis)! Am avut nevoie de un trasnplant de creier, pentru ca cel initial mi-a explodat - sa fi vazut ce sange era pe aici.
Pisica aia era asa de draguta, incat credeam ca am murit si am ajuns in rai (pe bune faza).Bine c-a trebuit sa vina ala cu creativitatea sa si "talentul ala muzical fals". Am ajuns cu picioarele pe pamant insa atunci cand ala a injurat (asa injuratura ca pana si diavolul a simtit ca e mult prea mult chiar si pentru el, asa ca l-a blestemat sa n-o mai zica niciodata-ce tare a fost faza!). Macar am aflat ce a mancat Papa la pranz, totusi, testiculele aluia erau imprastiate pe scari in bucati mici... Lesbienele alea au fost cea mai incredibila faza - tare neasteptat! Actorii aia de la Hollywood se impuscau de te mirai ca inca traiau. A fost sincer cea mai tare lupta din lume!!!!!
In schimb, nerusinata aia de Angelina Jolie nu si-a pus bine sutienul (poarta macar?) si i s-a vazut un sfarc. Secunda aia m-a marcat toata viata....mi-am si ucis pisica :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)