miercuri, 30 septembrie 2009

D-nul Dumitru Ioan Branc


V-am mai scris in cateva posturi despre acest om. V-am prezentat si cateva mesaje de-ale sale. Acum cred ca e timpul sa-l cunosteti mai bine pe dansul. Aceasta este descrierea sa de pe site-ul personal (mai jos). Toti cei interesati de mai mult, le doresc lectura placuta pe site-ul sau:

"Ma numesc Branc Ioan Dumitru si mi se spune Mitrut, de la Dumitru. Sunt absolvent al Facultatii de Stiinte Economice din Timisoara, locuiesc in Arad. In viata mea de pana acum am avut mai multe ocupatii: contabil sef, patron de firma, primar al municipiului Arad, cadru didactic universitar, iar acum sunt din 2004, Invatator in Noua Energie.

Lucrarea mea de doctorat se intituleaza „Aspecte esentiale ale managementului resurselor umane-o cale spre performante deosebite“. In prezent predau cursurile despre „Trezirea Spirituala si Vindecarea Totala in Noua Energie“, in 30 de orase din Romania, concomitent avand oferte si an afara tarii: Udine-Italia, Valencia-Spania, Chisinau-Moldova, Nice-Franta, dar efectiv nu am facut deplasarile in locatiile din afara Romaniei.

Harul meu cel mai de pret este de a elibera din oameni, pe care divinitatea mi-aduce, prin PUTEREA CUVANTULUI, de absolut tot ce este negativ in ei si de care ei vor sa scape, cum ar fi: Karme, legaturi, prima la al saptelea neon, sau de la facere, blesteme, facaturi, magii, vraji, farmece sau legaminte, juraminte su fagaduieli de osanda facute divinitatii sau semenii precum si saracia, una din cele mai extinse boli din lume. Dar totul functioneaza numai la cei care au CREDINTA la nivel de CERTITUDINE, adica cand cred in totalitate si nu se indoiesc asa cum imi place sa spun, credinta ca la femeia hananianca (vezi Evanghelia a sasea de la Sf. Maslu)"
site personal: www.branc.ro
As fi vrut sa fac o sinteza a unei sedinte de-ale sale, dar cineva mi-a luat-o inainte.
Va doresc lectura placuta la toti (din nou)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)