joi, 24 septembrie 2009

Grea-i conversatia asta...

Uitati o micuta discutie (pe mess probabil) intre un om normal si unul drogat: (sursa)

[13:10] master_xss: Buna,ziua ne scuzati ca deranjam,calculand viteza intermediara a soarelui cu cea perpendiculara pe axa paralelipipedica a lunii observam ca radacina patrata a numitorului comun din inmultire este radical din 9 adica 3 ,ne puteti acorda 20 secunde
[13:11] jugithamugi: huh?
[13:11] master_xss: am o mica intrebare la adresa ta, tinere voiajor intr-ale vietii , te rog sa-mi acorzi cateva secunde
[13:12] master_xss: am impresia ca, simptomatic, idiosincrazia dilematica isi reverbereaza atenuant ecourile absconse protoarmonice din spatele semitranscendent si disonant al obscurantismului incandescent de sorginte medievala, capsuland filonul crepuscular sincretic si aluziv metempsihotic al transmigratiei alchimice inspre circumvolutiunile interioare ale epocii istorice care tind sa formeze adevarate supape paleontologice inspre propensiunea paradigmelor de orientare paseista tind sa ne acapareze…in legatura cu acest subiect am mai consultat cateva persoane, si am vrut sa aflu si parerea ta, stimate !
[13:12] master_xss: Sunteti de acord?
[13:16] jugithamugi: nu sunt de acord,
[13:16] jugithamugi: viata ii frumoasa
[13:16] jugithamugi: tre doar sa vezi jumatatea plina
[13:16] jugithamugi:
[13:16] master_xss: nca nu am cunostinte despre acesta si ti-as aduce gratitudine daca m-ai putea ajuta in aceasta problema multilateral dezvoltata
[13:17] jugithamugi: cacat cred ca am citit aiurea
[13:17] master_xss: “viata ii frumoasa” alt raspuns interesant care, cred ca ne va tine treji atat din punct de vedere fizic cat si din punct de vedere mental si paraclismic !
[13:17] jugithamugi: 2 sec
[13:17] jugithamugi: mindfucking phrase
[13:17] jugithamugi: da nu imposibila
[13:17] jugithamugi:
[13:17] master_xss: si, eul meu epic ma intriga
[13:18] jugithamugi: ….
[13:18] jugithamugi: Eu spun ca Pupaza a fost imediat impuscata
[13:18] master_xss: interogatia fascinanta pe care tocmai mi-ai adresat-o ma preocupa atat din punct de vedere semantic cat si din punct de vedere critic…
[13:19] jugithamugi: din pacate nu exista nimic ca sa sugereze o interogare, dimpotriva – afirmatie
[13:21] master_xss: Privind radaciinile,afirmatie dumneavoastre si analizand,metaforele din fraza dumneavoastra,raspunul boolean va fi 1 deci ,adevarat,iti multumes tinere voiaj,ca ai ajutat Asociatia femeilor gonite de acasa,si iti uram sa iti satisfaci nevoile fiziologice,cat mai des.
[13:21] jugithamugi: =))
[13:21] jugithamugi: uber cool

[13:22] jugithamugi: Small question ..
[13:22] jugithamugi: are you high?
[13:23] master_xss: Privind arta dex-ului romanesc,si analizand literele,eul meu epic mi-a raspuns true
[13:24] jugithamugi: gg then

Daca a inteles cineva "valoarea sintematica" a discutiei de mai sus, rog sa mi-o zica si mie pls :D. Multam fain!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)