luni, 7 septembrie 2009

Iubirea adevarata

"Moses Mendelssohn, bunicul biencunoscutului compozitor german, era pe departe a fi un barbat chipes.Pe langa faptul ca era mic de statura, mai avea si o cocoasa groteasca.
Intr-o zi el se duse in vizita la un negustor din Hamburg care avea o fata incantatoare pe nume Frumtje.Moses se indragosti nebuneste de ea, insa Frumtje simtea numai repulsie la vederea infatisarii lui nefericite.
Cand veni timpul sa plece, Moses isi lua inima in dinti si urca in camera ei pentru a mai vorbi cu ea inca o data.Fata era o aparitie incantatoare, cereasca, dar il intrista profund pentru ca refuza sa se uite la el.Depa mai multe incercari de a inchega o conversatie, Moses intreba timid, "Tu crezi in casatoriile care sunt sortite in ceruri?"
"Da" raspunse ea, uitandu-se in continuare in jos."Dar tu?"
"Si eu cred", spuse el. "Vezi tu, in ceruri, la nasterea fiecarui baiat, Dumnezeu anunta cu ce fata se va casatori el.Cand m-am nascut eu, mi s-a aratat viitoarea mea sotie.Apoi Dumnezeu a adaugat : "Dar sotia ta va fi cocosata".
"In acel moment am strigat : O Doamne da-mi mie cocoasa ei lasa-i ei frumusetea"
Apoi Frumtje s-a uitat in ochii lui si sufletul ei a fost coplesit de niste amintiri care veneau dincolo de vremuri.I-a intins mana lui Moses, si mai tarziu a devenit sotia lui devotata."

Am aflat si eu de aceste versuri din alta parte si ma gandeam, oare azi mai exista asa ceva? Voi ati face-o? Ce parere aveti?

Totusi, sa va faceti o idee, asta este o mireasa:

Da, totul e posibil........
PS: nu raspund la commenturi pe acest post deoarece nu intru aici din cauza pozei :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)