miercuri, 2 septembrie 2009

Jocurile multiplayer-o frustare personale


Azi m-am uitat pe triburile.ro la numarul de jucatori: 33.077
WOW era jucat in 2007 de 9 milioane de oameni. Astazi cred ca-s dublu...
In ziua de azi, cel mai slab joc multiplayer de pe net are cativa mii de jucatori. Dar n-am nimic cu asta. Daca aia vor sa-si piarda viata jucandu-se un joc ieftin fara valoare in viata reala, problema lor. Si nu zic asta pentru ca regret ca mi-am pierdut toata vara trecuta pe triburile.ro, .net, .de si poate pe altelte :-" (stergeti asta din memorie :D). Nu, o zic pentru ca observ ca aceste jocuri creaza dependente din cele mai mari! Acuma sa fin seriosi: eu ma culcam la 1 dimineata si ma sculam la 9 (adica un total de exact 8 ore de somn in vacanta!). Restul timpului: in fata acelui joc idiot. Noroc ca a inceput scoala si mi-am pierdut altfel timpul ala, astfel am reusit sa scap de acest viciu. Problema e ca am citit de cazuri in care fie nu dormeau deloc, fie isi puneau ceasuri sa sune toata noaptea ca sa se scoale in anumite momente. Sa fim seriosi, e doar un joc! Anul asta au luat-o razna si fratii mei cu o idiotenie de joc, pe nume metin2. Dimineata la 9 sunt in picioare si stau de nu-i mai poti dezlipi de la calculator (nici nu va inchipuiti cate lucruri a trebuit sa fac ca sa ii conving sa stea la 1, nu la ambele calculatoare cu internet...). Deja incep sa se gandeasca ce o sa faca, peste nu stiu cate luni, cand ajung la nu stiu ce "leval" (da, nu NIVELE pe romana, ci englezismul!-asa se pierde traditia si limba romana).
Sfatul meu sincer pentru toti cei care vor sa inceapa sa se joace jocuri multiplayer, browser-based, pe net: nu incepeti, ca nu o sa va mai puteti opri. Nu faceti decat sa va pierdeti aprox. 1% din viata (da, faceti un calcul, sa vedeti ca o sa stati mai bine de jumate de an astfel. adica cam 7 zecimi dintr-un an. media de viata de 70 de ani, deci 1%-e destul de mult, sincer) pe nimic, cheltuiti bani aiurea pentru conturi premium (sau doar ca sa aveti acces la server-caz WOW).In final, singurii care au de pierdut, sunteti voi!
Daca chiar tineti mortis sa va jucati, faceti-o daca tineti cu tot dinadiunsul, dar va rog, nu mai mult de 2 ore pe zi, ca va deveni o adevarata obsesie de care scapi prea greu pentru a risca!
AMIN!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)