sâmbătă, 19 septembrie 2009

Minciuna cu poluarea de CO2

Uitati un slideshow care avertizeaza lumea cu privire la dezastrele ecologice care se petrec in lumea de astazi:
Scrisoare din 2070
Am inceput sa cercetez un pic subiectul, dupa ce am vazut filmul asta. Am aflat ca o masina elibereaza doar cateva grame sau sute de grame (camioane etc.) la 100km. Cu totii am invatat la botanica ca plantele extrag dioxidul de carbon din aer si il transforma in oxigen. Mai stim si ca este nociv doar in cantitati foarte mari. Deci am aflat de aici ca nu e poluator.
O eruptie vulcanica elibereaza mai mult CO2 decat activitatile umane, in timp ce animalele produc mai mult decat vulcanii. Vegetatia moarta produce mai mult decat animalele, iar oceanele mai mult decat toate astea! In alt loc am citit ca 96,5% din CO2-ul din atmosfera este de la natura si ca in trecut ar fi existat chiar si de 18 ori mai mult in atmosfera, inainte de industrializare.
In concluzie, care incalzire globala si ce efect de sera?
Posibila varianta: Francmasoneria vrea sa construiasca un guvern mondial. E mult mai usor sa faci unul cand economia e la pamant (criza financiara), ecosistemul si atmosfera sunt pe cale sa se distruga (ce am zis in postul asta....) si alte probleme care apar. E si o metoda buna de a scoate bani pe seama taxele de poluare cu dioxid de carbon, aia despre care se tot vorbeste pe la televizor :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)