joi, 3 septembrie 2009

Scandal ca-n Japonia medievala, in Bucuresti

"Scandalurile se tin lant pe o strada din centrul Capitalei. Cateva familii se plang ca vecinii au navalit marti noapte peste ele cu sabii si bate si au tras pana si un foc de arma."
Asa incepe articolul de pe stirileprotv.ro, insotit de acest video:


Din cate am inteles eu, acum 2 luni, nepotii unei familii se jucau pe strada si au lasat ceva mizerie in fata casei unor oameni. Acestia, in loc sa discute ca si oamenii civilizati (ca deh, suntem in Romania, o tara cu pretentii Occidentale...), o fac ca si-n Japonia medievala! O sabie, ia si-o bata si, ca sa nu se zica ca sunt chiar inapoiati, au avut grija sa nu uite si arma.
Bucurestiul e o capitala europeana. Sincer, imi pare rau ca este, deoarece strica imaginea altor orase cu acest statut. Nici in Paris, nici in Berlin, nici in Madrin nu am auzit de strazi necanalizate si fara apa curenta sau electricitate, daramite de renegatii evului mediu in plin centru!
Ceva imi spune ca Romania asta n-a intrat in UE pe merite, ci pe ochi frumosi...dar va las pe voi sa trageti concluziile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)