vineri, 9 octombrie 2009

Am nevoie de o pusca!


Ce vedem in poza asta?
Raspuns: O pisica crucificata.
Unde s-a intamplat asta?
Raspuns: Atmagea, un sat din judetul Tulcea.
Imaginea a fost surpinsa de un cetatean grec, care a zis: "Am calatorit in toata lumea, insa n-am intalnit nicaieri o asemenea cruzime fata de animale".
Bine a zis unul la radio: "Sa plec din Romania?! De ce as face asta? In care tara mai pot iesi pe strada si sa ma calce masina pe trotuar sau sa ies cu scooter-ul si sa dau intr-o groapa, sa ma lovesc bine si sa mor?"
Sau mai pe taraneste: De ce sa plec din Romania? Aici e cel mai usor de murit....
Motivul: prostia exagerata! In zilele de azi, din pacate, majoritatea oamenilor acestei tari sunt buni de intrat in Cartea Recordurilor la categoria cea mai proasta gloata din lume. Asta nu a fost o gluma.
Articolul asta face parte din seria "prea prosti ca sa fie adevarat". Un alt exemplu mandru al acestei categorii este articolul acesta si bucataresele de la gradinita care au intoxicat zeci de copilasi, pentru ca nu s-au spalat pe maini dupa ce au mers la toaleta. Da, astfel de lucruri inca se mai intampla in Romania anului 2009...
Arsenie Boca zicea ca nu ne tragem din maimuta, dar ne indreptam cu pasi repezi spre ea. Dupa ce am vazut poza de mai sus, mi-am schimbat parerea: maimuta e mai desteapta si mai sufletista (daca se poate zice asa) decat idiotii buni de pus la zid si impuscati care au facut asta!

2 comentarii:

  1. da am vazut eram in acel sat ,nu am putut sa cred ce vad ochilor si acesti copii ce au facut,stiu ca au fost 4 persoane si le cunosc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim lui @anonim pentru detaliile furnizate. Sper ca cei 4 regreta fapta...desi cred ca daca ar putea regreta asa ceva, nu ar fi facut-o.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)