joi, 15 octombrie 2009

Basescu a innebunit

Stiti ce-mi place la tara asta (din punct de vedere politic, bineinteles)? Faptul ca de fiecare data cand ajung acasa, de la scoala, apare un scandal din asta monstru. Mai tineti minte ieri, cand v-am scris despre banuielile mele ca Basescu il va alege pe Croitoru premier, deoarece il poate manipula? Ei bine, Klaus Johannis a fost scos afara din ecuatie, iar noul ministru desemnat oficial e Lucian Croitoru. Bineinteles, deoarece el "vorbeste limba FMI-ului, la fel ca si Boc". Daca ma uit putin peste "limba lui Boc", o sa gasesc expresii precum "aviara gripa"...asta era bun doar ca Ministru de Finante, cum a zis si Geoana. Pe un site de stiri am gasit ce urmeaza sa se intample in continuare:
"In termen de zece zile, prim-ministrul desemnat trebuie sa formeze Guvernul, iar apoi sa se prezinte in fata Parlamentului pentru a primi votul de incredere asupra programului si a intregii liste a Guvernului.

Potrivit Constitutiei, programul si lista Guvernului se dezbat de Camera Deputatilor si de Senat, in sedinta comuna. Parlamentul acorda incredere Guvernului cu votul majoritatii deputatilor si senatorilor."
Eu cred ca nu o sa primeasca votul de incredere, opzitia vrandu-l tot pe Klaus. Toata ziua o s-o tina analistii "Presedintele violeaza direct constitutia"; deja au inceput, daca va uitati pe Antena3.
Criticile la adresa lui Klaus Johannes au aparut, desigur, si ele. Sunt fara baza solida, doar prin argumente logice, dar totusi pot ascunde ceva adevar.
Bine a zis Geoana: Basescu nu se lasa de la putere. Vrea un guvern format din oameni care sa-i poata domina, chiar daca pierde la prezidentiale (sau vrea sa le fraudeze, ca si in Moldova), precum Videanu, Udrea sau mai stiu eu cine.
Lasand sfera politicului deoparte, am o stire extrem de trista:
Cancerul asta e tare periculos, pacat ca un copil de 4 ani a fost afectat de el si acum nu mai are sanse de supravietuire. Ma intreb la noi...ar fi primit aceasta bataie cu zapada? :((
Alte vesti proaste (de data asta pentru fanii lui Nati Meir): S-a retras de la prezidentiale! De ce? In semn de prostest pentru situatia politica oribila din Romania. In schimb, va participa in locul lui Bogdan Olteanu pentru un post in Camera Deputatilor. Criticii considera ca a ajuns la concluzia ca nu poate face nimic chiar daca ar castiga sau si-a dat seama ca are sanse atat de mici...ca nu-si mai cheltuie banii. Mai e si teoria conform careia, el era doar un pion de-al lui Basescu, cu scopul de a-l face pe el sa arate bine. Cand a vazut Base ca asta urca in sondaje, i-a poruncit (vedeti ce verb la imperativ am gasit!) sa renunte. Fiecare crede ce vrea :)
Va invit pe toti sa va uitati duminica pe ProTV, ora 18:00 la Romania Te iubesc! Subiectul il gasiti aici si mi se pare o metoda buna de a afla mai multe despre istoria noastra/despre napasarea noastra fata de valorile nationale (ca si in exemplul statuii lui Eminescu din articolul despre zilele orasului).
Din pacate, nu am nicio veste buna.Cel putin eu nu am gasit niciuna sau poate nu le consider eu chiar bune. Oricum, astea de pana acum m-a intristeaza destul :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)