luni, 12 octombrie 2009

Biserica Google

Asta e cea mai tare stire de pana acum :))
Un canadian cam nebun, dupa parerea mea, a infiintat "googlism"-ul. Altfel zis, o noua religie care numara deja 1000 de adepti.
Persoana in cauza are 22 de ani si locuieste in Ontaria, Canada. E profesor de religie si e un fin consumator de droguri si alcool (vedeti ironia?). E un nou profet! "Google e Dumnezeu", afirma el. Chiar vrea sa se schimbe numele motorului de cautare in Dumnezeu :)). Asta apare in urmatorul citat: „Noi, membrii Bisericii Google, credem că motorul de căutare Google este forma umană a Celui de Sus. De asemenea, credem că Google trebuie să primească numele de Dumnezeu, deoarece deţine toate caracteristicile care sunt atribuite divinităţilor”. Cautarile deocheate sunt interzise cu strictete, precum si greselile gramaticale...ce se bucura profesorii de romana acuma :)


Care ar fi aceste atribute ale Celui de Sus:
I. e nemuritor. Google pare ca va fi vesnic, nu?
II. e omniprezent. Fie ca sunt in Peru sau in China, am internet si am Google :)
III. iti raspunde la rugaciuni. Si acest motor de cautare ne "raspunde" la "rugaciuni" (sau sa le zic cautari...:-")
IV. e bun, nu face rau. Google nu a lovit pe nimeni cu parul :))

Au si Sfanta Treime: Google, Browser si Internet :X
Au si un imn "sfant": „Bucură-te Google/, eşti accesat din greu/Căutările noastre sunt cu tine mereu/Ferice de tot ce ne furnizezi/ Binecuvântat să fii când nu te decuplezi/ Sfinte Google, Mama Căutărilor/Roagă-te pentru noi, păcătoşii/Atunci când ne crapă discul… şi intrăm în depresii”.
Şi ca să nu existe discriminare, a fost înfiinţat şi Cathoogle.com, un motor de căutare pentru catolici, cum se autodefineşte.

Vrei sa devii membru? Nimic mai simplu: după două-trei clikuri, cât durează înscrierea pe forum, apar semnele „divinităţii”, care îi uneşte pe căutători prin dezbateri intense: cum să-ţi înşeli partenerul, legalizarea drogurilor, cum ar trebui să arate o pereche de sâni perfecţi, despre circumcizie sau cum să recunoşti un virgin îmbrăcat.
Raspunsuri precum: „Hainele nu sunt decât un accesoriu care ascund ce aveam noi mai de preţ, corpul. De ce să nu-ţi vadă lumea fizicul, până la urmă el te face diferit de ceilalţi, nu vestimentaţia. Nu v-am spus, eu am fost arestat la Zurich pentru că mă plimbam gol prin parc, într-o după-amiază de mai. Cum totul era al naibii de curat în jur, m-am simţit atât de relaxat încât m-am dezbrăcat” sunt ceva banal deja :))

Asta intareste regula nr. 1 a internetului: oricat de idioata e o idee, mereu va fi cineva care sa o aprobe :D

Am uitat sa mentionez ca nu ai voie sa te inchini la "zei" pagani, in aceasta religie. Astia ar fi: Yahoo!, Altavista, Bingo! etc.
Macar sunt credinciosi, nu? ;))

Dupa parerea voastra sincera, acesti credinciosi ai noii "religii" sunt normali (primul imi da fiori :-S):


PS: mor de ras. Eu care credeam ca le-am auzit pe toate: au venit astia si mi-au spulberat speranta :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)