duminică, 18 octombrie 2009

Cum sa fii un prost in X pasi

K sa fi un prost, tre sa respecti numa cativa pasi extrem d' simplu. Nu o sa iti pare dlc greu, bre. Dc nu m crezi, convinge-te alon:
Pas un: traba sa vb f simplist si necomplex. cam ca si moi, capsici? k alte cuv nu ai voie sa folosasti cuv ca "dicsionar", "eminant" si alte cuvinte din astea cu care imi incurc eu limba! ai nev da un vocabular minim, cre sa kontina aceste: bani, femei, manele, sufletul meu, frasi mei si lista cam poatie continua, bagat la cap?
Pas trouis: s nu dea al' cu coarne (mai vulgat, asa: dracu')s citasti! asta e une pacatouis capitalium! (sau cum ii plcse sfinti biserici sa spuie: pacat capital-sper k am skrisch korect'1) cum domlie sa cuteze un biet initiat intr-ale prostiei, kam asia ca et tu, s kteasca o cartie?! vri s tampasti die tat si sa nu mai sti nici che stiai pan' akuma?! houp dat iu goat it!
VI: trie sa tie mishti ffff mult. nu sta locului nikio clipitica mititica (is ditamai poetul, manca-m-ar mama1). tie zbengui in mijlocul strazii k-ntro krisa die epylipesie, intelesz? mreu, si mainele kt mai sus knd umbli, s se vada ca esti mare cretin!
Pas X: cand miergi la WCh, fucki tata traba tantric! te pishi fara jet si tzi-o tragji witaut climacs, k? k shi buddha ala, k am shitit eu undieva!
Km atata iti agunge, klar? pt quescions, lasse komms.

PS: azi mai folosesti 1 in state de !, bn...
PS2: is beat acuma cand skriu asta, dschi nu va fucketi griji ca-s crazi akum...

2 comentarii:

  1. cine a scris acest articol cocalarizant? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. exact asta e si scopul: de a demonstra cum poate fi un cocalar :))
    a fost scris in totalitate de mine, fara surse de inspiratie -bine, poate m-am gandit la unii tigani cand am scris punctul 1 :)) (aproape ca mi-e rusine de ce a iesit din capul meu ;)) )

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)