miercuri, 7 octombrie 2009

De ce nu e bina ca americanii sa calatoreasca...

Am avut pe cineva care a cerut loc langa culoare, ca parul ei sa nu se zbarceasca langa fereastra.

Un client a cerut informatii cu privire la o vacanta completa in Hawai. Dupa ce il informez despre preturi, m-a intrebat
"N-ar fi mai ieftin daca as zbura spre California si apoi as lua trenui spre Hawai?"

Am primit un telefon de la o femeie care a vrut un bilet spre Cape Town. Am început sa-i explic distanta si durata zborului,
si informatii despre pasaport, cand ea a întrerupt discutia zicand "Eu nu incerc sa te fac sa pari prost,
dar Cape Town este in Massachusetts." Fara a încerca sa o fac pe ea proasta, i-am explicat calm,
"Capecod este în Massachusetts, Cape Town este în Africa." Ca si raspuns...mi-a inchis.

Un om furios din cauza unui pachet de vacanta in Florida a sunat de curand. Am întrebat ce a fost gresit în vacanta în Orlando.
El a spus ca se astepta la o camera cu vedere la ocean. Am încercat sa-i explic ca nu este posibil, deoarece Orlando este in mijlocul statului.
El a raspuns, "Nu minti. M-am uitat pe harta si Florida este un stat foarte subtire."

Am primit un telefon de la un om care a întrebat: "Este posibil sa vezi Anglia din Canada?" I-am spus, "Nu" El a spus: "Dar par atât de aproape pe harta."

Un alt barbat a sunat si a întrebat daca poate inchiria o masina in Dallas. Când m-am uitat peste rezervari,
am observat ca el avea pauza de o ora in Dallas. Când l-am întrebat de ce a vrut sa închiriez o masina, a spus:
"Am auzit ca Dallas este un aeroport mare, si am nevoie de o masina pentru a o conduce intre cele 2 porti ca sa economisesc timp."

O doamna tocmai a sunat. Avea nevoie sa stie cum a fost posibil ca zborul ei de la Detroit, decolat la 8:20, a intrat în Chicago, la 8:33.
Am încercat sa-i explic ca Michigan a fost cu o ora înainte de llinois, dar ea nu putea
intelege conceptul de zone de timp. În cele din urma i-am spus ca avionul ei a fost foarte rapid, si ea m-a crezut!

O femeie a sunat si a întrebat, "Nu companiile aeriene pune descrierea ta fizica pe geanta dvs., astfel încât ei stiu cine-i bagajele
apartine cine? "I-am spus," Nu, de ce ma întrebi? "Ea a raspuns:" Ei bine, când am verificat în cu compania aeriana, au
a pune o eticheta pe bagajul meu a spus ca FAT, si eu sunt supraponderali, exista vreo legatura? "Dupa ce a pune-o pe" hold "
pentru un minut în timp ce eu "privit în ea" (am fost râs de fapt), m-am întors si a explicat codul de oras pentru Fresno este FAT,
si ca compania aeriana a fost punerea doar o eticheta de destinatie de pe bagajele ei.

Tocmai am vorbit la telefon cu un om care a întrebat: "Cum stiu care e avionul in care trebuie sa ma imbarchez?" L-am întrebat ce anume vrea mai exact, la care a raspuns,
"Mi s-a spus ca numarul meu de zbor este de 823, dar nici unul dintre aceste avioane nenorocite nu au numere pe ele."

O femeie a sunat si a spus: "Eu am nevoie de un zbor la Pepsi-Cola pe unul dintre aceste avioane de calculator." Am întrebat daca ea vroia sa zboare pâna la Pensacola pe un plan de navetisti.
Ea a spus, "Da, oricare ar fi."

Un om de afaceri a sunat si a avut o întrebare despre documentele de care avea nevoie pentru a zbura în China.
Dupa o discutie îndelungata despre pasapoarte, i-am amintit ca avea nevoie de o viza.
"O, nu, eu nu, am fost in China, de multe ori si niciodata nu a trebuit sa am una din acelea".
Am verificat si fiind destul de sigur ca sederea sa avea nevoie de o viza, i-am spus din nou. Mi-a raspuns, "Uite, am fost în China
de patru ori si de fiecare data mi-au acceptat cardul meu American Express ". (pe engleza, viza se spune visa, la fel ca si cardul...)

O femeie a sunat pentru o rezervare, "Vreau sa merg de la Chicago la Hipopotam, New York" agentul a fost total bulversat in acest moment.
În cele din urma, agentul: "Esti sigur ca asta e numele orasului?" "Da, ce zboruri aveti?" a raspuns clientului.
Dupa câteva cautari, agentul s-au întors cu, "Imi pare rau, doamna, m-am uitat la fiecare cod de aeroport din tara si nu gasesc
niciun Hipopotam nicaieri. "Clientul a replicat," Oh, nu fi prostut. Toata lumea stie unde este. Verifica harta!"
Agentul a luat o harta a statului New York si în cele din urma a raspuns, "Nu vreti sa spuneti Buffalo, cumva?" "Asta e! Stiam eu ca era ceva cu un animal mare!"

Sursa: www.strangeplaces.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)