miercuri, 14 octombrie 2009

Dragoste la prima vedere

Astazi va dedic o poezie, destul de frumoasa dupa parerea mea. Astept critici literare >:).

Obisnuiam sa pun dragostea de-o parte,
Acolo, pe dealul uitarii, departe,
Dar soarta a avut in plan sa te-ntalnesc,
Iar acum eu numai pe tine te doresc.

Acest sentiment devenit dumnezeiesc,
Nu stiu daca mi-este permis, dar indraznesc
Sa pacatuiesc si Dragoste sa-l numesc
Si pe tine inger sa categorisesc.

In viata fiecaruia o zi vine,
Cand el nu se mai poate deloc abtine
Ca iubirii sale sa-i marturiseasca
O dragoste de-a dreptul, total, cereasca.

Eu lui Dumnezeu astazi ii multumesc,
Pentru ca a fost atat de marinimos,
Incat mi-a dat in inima sa adapostesc
Un sentiment atat de pur si de frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)