joi, 8 octombrie 2009

E ceva in aer!

Aveti grija sa nu va imbolnaviti!

In ultimele saptamani tot a circulat ceva virus prin aer. Nu glumesc: numai eu m-am imbolnavit de 2 ori...noroc ca am reusit sa inving mintal boala! Azi nu am mai riscat si am luat un paracetamol totusi... Oricum, aveti grija de voi!Jumatate din colegii mei sunt si ei raciti, deci nu e de gluma. Imbracati-va numai potrivit (nici prea gros, nici prea sumar) si purtati mereu un pachet de servetele la voi. Daca va imbolnativi stati acasa sa va reveniti mai repede si sa nu imprastiati virusul si la altii. Stati bine infasurati in pat, ca sa transpirati si sa eliminati bacteriile si beti ceaiuri fierbinti cu miere, pentru a va linisti durerea de gat si stomacul. Ceaiul de menta face minuni in caz ca mai vomitati din cand in cand (asta inseamna ca aveti viroza si ca va mai doare si capul, e destul de grav!).
Mancati cat mai multe legume si fructe pentru a va creste imunitatea. Activia e iarasi util. Nu jigniti pe nimeni in perioada asta! E dovedit stiintific ca vorbele demoralizatoare scad imunitatea persoanei careia ii sunt adresate, deci daca nu vreti s-o aveti pe constiinta, mai bine spuneti lucruri frumoase.
Faceti-va vaccinul ala pentru cresterea imunitatii la raceli, gripe si viroze. E cu adevarat util si nu e nici chiar asa de scump, in comparatie cu pretul pe medicamente...
O zi buna si la cat mai putini microbi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)