sâmbătă, 17 octombrie 2009

Incep o revolutie!

Ca sa nu para prea monoton, o sa incep cu o varianta "pamflemista":
Deci, uitati problema pe scurt: un coleg de clasa (DokaTheGreat) mi-a cerut sa fiu mana lui dreapta intr-o revolutie majora. Altfel spus, vrem sa dam o lovitura de stat ca sa schimbam guvernul si sa instauram monarhia constitutionala (eu vroiam dictatura -bineinteles, eu eram dictatorul, sa fi atunci ce reforme bagam-, dar nu mi s-a aprobat cererea, asa ca am venit si cu ideea anarhiei-desigur, nu a fost acceptata). Noul monarh al Romaniei va fi principele Duda. In caz ca abdica, eu ii urmez la tron (impreuna cu asociatul meu). Acuma va intrebati: "Bine, dar de ce darcu' scrie asta aici? Nu ma intereseaza ce face, treaba lui, nu a mea...". Ei bine, e si treaba TA! De ce? Simplu: la inceput am venit cu ideea sa strangem 500.000 de semnaturi de la cetatenii cu drept de vot din jumatate din judetele tarii, cat zice legea ca e nevoie pentru a initia o schimbare a constitutiei. Din pacate, am descoperit ca forma de guvernamant a tarii nu poate fi schimbata prin aceasta metoda (altfel zis, nu putem trece de la republica la monarhie, decat prin revolutie). Asa ca, cautam recruti pentru a ne intemeia o armata cu sediul in centrul civic al municipiului de judet Oradea. Totul o sa decurga foarte fain: in momentul cand adunam 10 milioane de soldatei mici, frumosi si supusi, incepem invazia in masa. Atunci cand dau oridnul, toti se vor pozitiona concentric in jurul conducatorilor (moi et colegul meu) si vom incepe atacul din centrul tuturor oraselor mari din Romania, pentru a ataca din toate pozitiile si a fi gata sa intampinam orice greutate. La inceput, o sa asediem primariile, pe urma sediul politiei. Inamicul nu o sa stie ce se intampla, decat atunci cand o sa fie prea tarziu >:)
Cautam sponsori pentru urmatoarele obiecte necesare:
O sa avem tancuri (ca sa blocam circulatie pe poduri), bombe atomice (ca sa atacam Cotroceniul), avioane super-sonice (ca sa fim la curent cu orice atac surpriza al statului), nave spatiale (pentru baza de pe Luna), OZN-uri (doar nu credeati ca suntem singuri in Univers?) si mult ravnitele statii radio :X
De ce vreau sa fac una ca asta? Simplu:
-pentru stabilitate politica mai mare (cum tara noastra a dovedit deja zilele astea ca nu prea are)
-ca sa scap tara asta de prostia unora
-sa o fac mai civilizata
si lista poate continua!
O sa ne distram de minune! Daca vrei sa te inscri si sa devi soldat voluntar in armata noastra pentru a face parte din noua revolutie a Romaniei, scrie-ne mai jos si te vom contacta noi.

Acum, varianta oficiala:
Doresc sa declar ca sunt in totalitate nemultumit de haosul politic din Romania. Din aceasta cauza m-am aliat cu un coleg (DokaTheGreat) si dorim sa ne facem publice nemultumirile legate de aceasta tara. In primul rand, vreau sa mentionez ca am ajuns la concluzia ca majoritatea problemelor pe care urmeaza sa le enumarar se vor rezolva aproape automat, in cazul in care forma de guvernamant s-ar schimba la monarhie constitutionala. Ca sa nu lungesc articolul, o sa enumar acuma tot ceea ce consideram ca nu isi are locul intr-o tara cu pretentii occidentale, in timpul unei crize economice de amploare. Consider ca multi cititori vor concluziona ca si ei au analizat multe dintre urmatoarele aspecte:
-stabilitatea politica lasa enorm de dorit. Daca astazi suntem realtiv bine, maine se cere o motiune de cenzura si pica tot guvernul, la doua luni inainte sa se schimbe oricum.
-promisiunea unui om aflat "in gura sarpelui" (in politica) nu mai valoreaza nimic. Oricine isi da seama ca nu te mai poti baza pe acei oameni nici macar atunci cand iti zic ca baia e pe stanga...
-hotia si coruptia ajunsa la cele mai mari nivele ma instiga la tristete. Nu pot sa nu observ ca problema coruptiei nu a mai fost discutata in guvern de aprox. 2 ani. Oare de ce? La fel, nu pot sa nu observ ca spaga ramana la moda in majoritatea cercurilor bugetare, ceea ce ma dezamageste profund. Toate astea, in timp ce UE ne tot cere sa scapam de aceste vicii.
-tineti minte sinteza zilei din data de 15 octombrie? Acolo v-am prezentat cazul acelui copil din America, care sufera de cancer la creier si urmeaza sa moara. Statul s-a asigurat ca ultima sa dorinta este indeplinita...la noi nu ma lasa logica sa cred (desi inima vrea) ca cineva ar fi ridicat un deget ca sa aduca zapada acelui mic ingeras. Cam atat despre respectul cetateanului.
-imi pare rau de ceea ce zic acuma, dar majoritatea romanilor nu se ridica la un grad de educatie si bun simt care se cere unui om care pretinde a fi cetatean european. In orice tara din Europa, oamenii respecta regulile de baza ale igienei din bun simt, nu din obligatie (macar de-am face-o noi si asa!). Stirile aproape zilnice care mentioneaza de toxi-infectie alimentara din cauza igienei proste sunt, din pacate, tot mai dese. Astea se poate vedea, de cele mai multe ori si din emisiunile urmarite la TV. La noi predomina scandalul de pe OTV si stirile de la ora 5, pline de violenta si cazuri pe care nici nu ni le-am putea imagina majoritatea.
Consider ca am expus, in mare, ceea ce doresc sa se schimbe in aceasta tara. Eu si Doka va multumim ca ati citit pana la final si va rugam, daca sunteti cu noi, jurati mai jos, intr-un comentariu, ca veti face tot ce va sta in putinta sa faceti aceasta tara un loc mai bun. Nu de dragul nostru si nici de dragul dvs. (daca chiar nu vreti ceva mai bun), ci de dragul generatiilor viitoare care vor avea, sa speram, norocul de a se naste pe acest taram sacru.
O zi buna in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)