sâmbătă, 17 octombrie 2009

Legea atractiei

Asa cum v-a fost promis in articolul lui DokaTheGreat cu privire la schimbarea aia, o sa va scriu astazi despre Legea Atractiei. Cand zic asta, sa incercam sa nu ne gandim la magnetism, ok?

Cu totii am vazut acel film celebru din 2006, The Secret (Secretul). Pentru cei care nu au facut-o, uitati o mostra de 20 de minute.
Ce ne invata acela? Daca gandim pozitiv si eliminam anumite cuvinte din viata noastra si le adugam pe cele pe care le vrem, o sa ne mearga bine. S-a exemplificat foarte frumos, prin intermediul acestui documentar, vorba "Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga in traista". Cu alte cuvinte, Dumnezeu va face in asa fel incat la loto sa se extraga cele 6 numere ale mele, dar eu tot trebuie sa cumpar si bilet! Articolul asta este un rezumat minunat al acelui film (nu uitati: mult simplificat, doar e rezumat!).
In mare e adevarat ce zice acolo. Daca gandesc pozitiv, mi se intampla lucruri bune. Si invers, bineinteles. Totusi, au "uitat" sa mentioneze ca aprox. 90% din gandurile noastre sunt involuntare. Asta inseamna ca eu gandesc, dar nu neaparat si cuget asupra unui anumit subiect. De ex.: gandesc ca cersetorul de langa mine e sarac, mentalitatea romanilor e proasta, atunci cand vad mizerie pe strada, vreau sa dispar, atunci cand ma fac de ras etc. Pana acuma am mentionat o tona de cuvinte "interzise", precum 'sarac', 'cersetor', 'prost', 'mizerie', 'ma fac de ras'. Toate astea nu am vrut in mod intentionat sa le gandesc, dar natura mea umana mi-a cerut-o. Vedeti cat de usor se poate strica o realitate perfecta?
Cum sa facem totusi, ca sa nu mai gandim atat de mult involuntar? In meditatiile occidentale (din pacate nu mai tin minte exact la care popor) se afla o tehnica de control al gandurilor-nu, nu ca si in filme. E foarte simpla: in fiecare zi, de cate ori avem ocazia, incercam sa nu gandim nimic. Pur si simplu, nu gandesc. La inceput 10 secunde, pe urma 30, 1 minute, 5 minute si tot asa, pana ajung la ore intregi. In felul acesta, marea majoritatea a gandurilor mele negative si "nevoite" se elimina si lasa loc bunastarii si abundentei.
Mai trebuie sa avem grija sa nu folosim in exces unele cuvinte, chiar daca in contextul respectiv se intelege altceva. Spre exemplu, daca esti impotriva'razboiului' atragi razboi, deoarece ai mereu acest cuvant in minte. Mai bine fii pro'pace'. Va avea efecte mai mari...morala: axati-va mai mult pe substantive decat pe alte parti de vorbire.
Daca v-am aratat cum sa scapati de gandurile negative, va prezint un articol in care am prezentat vreo 2-3 tehnici de introducere a celor pozitive si de indeplinire a dorintelor. A doua jumatate mai ales.
Daca mai aveti intrebari, nu ezitati sa dati un comment ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)