miercuri, 28 octombrie 2009

Lipsuri website Toyota

Contrar credintelor populare, desi sunt baiat, stau oribil la capitolul masini. Inca incerc sa-mi dau seama ce sunt bujiile...noroc ca se mai pricep parintii, iar eu tot pe langa ei, deci mai stiu una alta despre detalii tehnice.
Totusi, doresc sa completez toate probele de la SuperBlog2009, asa ca o sa imi exprim opinia in legatura cu lipsurile site-ului Toyota, filiala Romania (daca-mi este permisa exprimarea). Tocmai din aceste motive, titlul meu nu este articulat, deoarece nu pot identifica toate lipsurile (din cauza propriilor lacune in domeniu) si nici nu trebuie (deoarece conteaza doar parerea mea personala).





Ceea ce mi-ar fi placut foarte mult este un istoric al firmei. Am eu un obicei din asta foarte ciudat, ca de fiecare data cand accesez pagina web a unei firme sa caut direct date despre ea (ca sa vad cat de incredere e, nu de alta) : fondator, anul fondarii, primul model, inovatii de-a lungul timpului, premii importante primite si planuri de viitor, toate intr-un singur loc. Nu pot sa neg ca nu am gasit ultimele doua lucruri mentionate pe site, dar a trebuit sa-l studiez putin, iar in cazul in care eu ma grabeam sa-mi cumpar o masina, nu cred ca as fi avut timp. Ma irita ca nu e primul site pe care nu am gasit si sunt sigur ca nu va fi nici ultimul. Noroc ca a mai trebuit sa scriu un articol pentru care m-am interesat de istoria firmei, altfel...

Alta idee ar fi fost niste filmari de la testele pe care sustin ca le-au efectuat si, de pe urma carora, au primit premii de excelenta in securitate, in confort si alte minuni din astea. Nu vreau sa fiu inteles gresit, eu ii cred ca au luat acele premii pe buna dreptate si ca nu este nimic necurat la mijloc, dar vorba regretatului si tot odata atat de actualului Caragiale: Votezi pe cine vrei si iese din urna cine trebuie.

Ultima mea idee are legatura cu sectiunea 'Contact'. La mai multe firme de automobile am vazut pe site la aceasta parte cate un formular, pe care trebuia sa-l completez si ma vor contacta ei "in limita timpului disponibil". Mie asta nu-mi place: mai bine ar da adresa completa si numar de telefon si/sau adresa de mail de la centrul principal din fiecare oras mare. Nu cred ca sunt atat de multe, maxim 50 de locuri ar trebui notate, iar astfel merge treaba mai repede. Nu inteleg de ce la toate hypermarket-urile gasesc automat detaliile de contact la sediul pe care-l vreau (cel mai bun exemplu e asta). Cand vad formulare ma enervez si dau telefon la sediul central pe Romania (ca asta il au, bineinteles, chiar acolo sus) si cer direct informatiile pe care le vreau. Nu stiu de nu au astia contract cu firmele de telefonie sa le dea ceva din castig pe fiecare apel...pot sa gandesc si atat de departe.

Cum am zis si la inceput, nu ma pricep la masini: as parea un ipocrit daca as continua sa-mi dau cu parerea in continuare, pe o tema paralela cu mine. Inchei aici si sper ca ideile mele sa fie de ajutor in dezvoltarea viitoare a site-ului!

10 comentarii:

  1. Mi se pare ca au si sectiunea de Contact... am vazut-o eu pe undeva pe acolo :D Dar nu ma intreba pe unde...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am zis ca nu au, ma enerveaza metoda de contact. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuie sa stii pe unde vine fiecare piulita din masina ca sa fi pasionat de masini.E de ajuns sa iti placa mototrul unui Aston Marin turat la 6000 si gata ,iti plac masinile.Btw si eu trebuie sa fac articolul asta imi tot zic de vreo 2 zile ca il fac il fac...sper sa mai fie inca in "termen"...

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, nu zici ca nu te pricepi la masini, dar ai reusit sa scrii un articol foarte bun.
    Multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. bine ca nu ne dau astia teme despre agricultura ca atunci era vai de capul nostru... ma si vad scriind despre combine agricole :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii, de multe ori parerea unora din exterior, cu mintea limpede si "hodinita", poate face minuni. Asa ca nu te subestima!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Romanika Blog
    Bun, atunci cred ca pot zice ca imi plac...cred.
    @Johnny
    Multumesc, dar si al tau imi place ;).
    @daninho
    Nu cobi! :)) Cratitile si tigaile au fost deja...
    @FELICIA
    Multumesc de incurajare! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Un articol foarte tare
    Chiar te pricepi fratioare!
    Acum cu gura vreau si eu sa sar
    Si sa strig : Toyota e lider mondial!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu te pricepi la masini zici?!...poate!...
    Eu cred totusi ca articolul are "reteta optima" pentru un premiu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu-ti face iluzii: am doar 70 de puncte, iar adc are 73...chiar mor de curiozitate cine are punctajul maxim, avand in vedere ce scoruri mici s-au dat la lucrari bune...

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)