sâmbătă, 10 octombrie 2009

Nu-mi mai merge TPU

Mi se intampla ceva foarte ciudat: nu-mi mai merge site-ul de internet tpu.ro. Tot incerc sa intru, dar imi da altceva:

Imi apare normal iconita de la site-ul original, dar continutul...nu numai ca e cu totul altceva, dar nu e nici macar pe romana! Am observat ca nici widget-ul meu de la TPU din dreapta paginii nu mai functioneaza...
O fi vreun atac de la hackeri sau ceva de genul? :D
Later Edit: Daca un site de proportia emag-ului a cazut, atunci ce ne miram ca s-a intamplat si in cazul de fata? :))

4 comentarii:

  1. Și eu am observat. Probabil host-ul e la pământ. Mereu am spus că site-ul a fost scris de programatori inapți. Dacă a fost atacat de vr'un hacker, nu trebuie să ne mirăm.

    RăspundețiȘtergere
  2. @luchass
    Nu stiu ce sa zic: daca era host-ul la pamant, atunci ar fi trebui sa apara o eroare de genul "eroare de conectare". Totusi, apare titlul si iconita si ceva "continut". Nu suntem in masura sa judecam persoanele care l-au scris, sa privim partea plina a paharului si sa ne bucuram ca o astfel de initiativa a avut loc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici mie nu`mi merge :(. Exact la fel imi pare si mie, credeam ca am eu ceva probleme... dar se pare ca nu. Sper sa isi revina TPU-ul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vesti bune! Azi, 11 octombrie 2009, la ora 9:00 AM, merge normal ;)

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)