vineri, 30 octombrie 2009

O sa pic la logica

Stiu ca vi se pare cam absurd sa public doua articole cu cate un slideshow intr-o singura zi, dar trebuie neaparat sa va marturisesc ceva: o sa pic la logica. Poate va intrebati de unde stiu eu asta, avand in vedere ca eu inca nici nu fac logica...Poi, simplu. Mi-au fost puse 4 intrebari care tin de aceasta materie si nu am raspuns corect la niciuna. Din fericire, mi s-a explicat ca 90% din populatia lumii nu raspunde corect, iar majoritatea dintre cei ramasi sunt prescolari (nu degeaba e generatia vitezei asta, ca acuma la gradinita ii bat deja pe adulti in rationament...).
Asa ca, pentru a doua oare pe ziua de azi, vizionare placuta!

3 comentarii:

  1. Heheheh, foarte tare "testul" ala :))
    Am gresit o intrebare :((

    RăspundețiȘtergere
  2. :))

    Eu am gresit toate intrebarile. :))
    @ Johnny: Chiar asa! Foarte tare! :D

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)