joi, 15 octombrie 2009

O victorie dupa o campanie dezastruoasa

Bun! O luam cu inceputul: aseara am castigat cu 3-1 (in sfarsit, mersi Doamne!)impotriva Insulelor Feroe. Ca sa vedeti, Serbia a pierdut cu Lituania (o echipa pe care am batut-o, a castigat in fata sarbilor -cei care ne-au batut cu 5 la 0- cu 2-1. Asta da paradox care ma enerveaza la culme!). Vedem si noi ce fel de oameni sunt la nationala (il excludem pe R.Lucescu si cativa jucatori)! Aceasta grupa a fost foarte accesibila pentru noi, insa nu ne-a interesat. Franta-Romania:am condus cu 2-0 si ne-au egalat.In primul meci, Lituania ne-a batut, cu austriecii puteam invinge foarte usor, pe sarbi la fel, dar nu am facut nimic. Romanul tot roman ramane: vede ce are de facut, iar daca e usor se da pe breazda, daca e greu munceste cu adevarat. Insa, din fericire, am ramas in urna a 2-a (mersi lui Dumnezeu, ca asta e minune deja).O urna valorica destul de buna pentru nationala noastra.Acum urmeaza Campionatul Mondial. Sa speram ca vom face o figura buna (da Doamne!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)