duminică, 25 octombrie 2009

Online Games

Buna! Nu am mai scris ceva de mult timp, asa ca m-am gandit ca ar fi timpul sa incep. Mai intai doresc sa va salut pe toti.
Acum, tema de azi:ce spuneti de multitudinea de jocuri online care exista? Parerea mea este ca sunt mult prea multe. Recunosc ca si eu am o slabiciune pentru un astfel de joc. Tony a mai vorbit despre asta intr-un alt articol, aici. Din cate reiese, se pare ca si el a avut o oarecare dependenta care s-a transmis mai departe fratilor lui sub forma Metin2...Din pacate multe dintre aceste jocuri creeaza dependenta si distug mintea multor tineri, prin faptul ca i tine in fata calculatoarelor ore in sir (eu nu stau asa de mult-asta se numeste opinie subiectiva). In plus, unii ajung asa de dependenti incat investesc bani in astfel de jocuri. Singurii care castiga din asa ceva sunt patronii si, uneori, administratorii. Zic "uneori", deoarece la triburile, si poate si la altele, administratorii lucreaza voluntar.
Totul a mers asa de departe, incat exista concursuri care au ca si premii zile platite pentru un cont premium (sau in cazul WOW, acces gratuit de cateva zile, respectiv 60 pe blogatu). Ceea ce nu inteleg acesti oameni e ca, la final, singurii pagubiti sunt ei!
Deci, voi ce parere aveti? Astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)