miercuri, 28 octombrie 2009

A picat extremetracking

Din seria "Probleme de memorie" se numara acum si extremetracking, site care refuza sa mai arate altceva inafara de eroare urmatoare, in ultimele 15 minute. Pagina principala e asa, pagina cu statisticile mele si ale altor site-uri care utilizeaza acest serviciu.



Eu care credeam ca site-urile internationale nu pot claca la fel de usor ca TPU sau emag. Se pare ca si altii au probleme in ograda, nu numai noi :D. Ce ziceti? Atac hacker (ca si in cazul demonoid-ului) sau simpla eroare de sistem?

3 comentarii:

  1. Vesti bune: acum, la aprox. o ora de la publicarea articolului, site-ul merge din nou! Si ce bine, ca eu am devenit oarecum dependent de extremetracking :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am vrut sa imi fac cont pe site-ul ala ,dar din pacate platforma wordpress nu admite astfel de script-uri...

    RăspundețiȘtergere
  3. se intampla in toate casele, fie ele mici sau mari, romanesti sau straine :)

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)