vineri, 16 octombrie 2009

Raza de lumina de pe strada mea

Fac o dedicatie speciala unei persoane pe care nu o zic, cu urmatoarea poezie:

M-am sculat si draperiile am tras,
Se pare ca asa un inger am atras,
Pentru ca o lumina oribitoare,
Pe care o consider atragatoare,
Am ajuns sa indragesc.

Strada mea candva intunecata
Si tot odata de nenoroc marcata,
Dintr-odata s-a luminat de tot,
Fiindca te-am vazut si acum sa iubesc pot.

M-am apropiat, prezentat, aratat!
Prin minune cereasca, tu m-ai acceptat.
De atunci numai la tine ma gandesc
Si la mine defecte de corectat gasesc.

Tu esti iubirea si viata mea.
Nimeni nu stie aprofunzimea
Alor mele sentimente minunate
De mine deja abuzate.

Ma bucura cel mai mult doar gandul,
Ca intre noi doi exista acordul,
Dintre ceea cu eu si tu simtim
Si in inimi noi doi adapostim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)