joi, 22 octombrie 2009

Real si Thomas Rosenthal, parteneri de afaceri

Real Hypermarket a lansat o noua (nu prea noua deja) campanie: aduna 25 de puncte bonus si primesti o reducere de 70 de lei la oricare produs marca Thomas Rosenthal, recomandata de marele maestru bucatar Horia Varlan. Cu ocazia unei alte probe a concursului SuberBlog 2009 gazduit de PCNews, eu trebuie sa prezint, intr-un mod cat mai creativ, aceasta tactica de marketing.
Ca sa incep, trebuie sa mentionez ca firma de obiecte de gatit a fost infiintata in 1903 de Fritz Thomas si avea fabrica in Germania (bineinteles, ceva de calitate trebuia sa vina de la un german. Exceptii mai sunt totusi, ex: Toyota), iar in 1908, Rosenthal AG (leader mondial pe piata de produse din ceramica) devine actionar majoritar. Anii '50 si '90 au reprezentat fiecare o revolutie pentru designul produselor lor.
Mai trebuie sa stiti un singur lucru: vasele lor de bucatarie sunt anodizate. Nici eu nu am stiut ce inseamna pana mi s-a explicat, asa ca o sa va zic si voua. Anodizarea este un proces electrochimic folosit pe aluminiu si care are ca rezultat schimbarea structurii moleculare a suprafetei, oferindu-i o culoare de gri inchis minunat. Deasemenea, mai "primeste" si alte calitati, precum: o rezistenta marita (de 2 ori mai mare decat otelul inoxidabil), mai putine zgarieturi, nu modifica gustul mancarurilor si nici nu inmagazineaza mirosul, mai atractiva, retine caldura mai bine, are o viata mai lunga si lista continua, doar ca nu vreau sa fiu acuzat de plagiat.
Toate bune si frumoase, dar cum fac rost de cele 25 de puncte? (aproape) Simplu: la fiecare 40 de lei cheltuiti la real, primiti un punct. Nu, nu se poate la magazinele din real, doar la sectiunea lor de alimente (primesti la casa). Completezi un talon atasat cu 25 de puncte din astea si il prezinti apoi la casa, atunci cand cumperi un produs Thomas Rosenthal, ca sa iti dea reducerea de 70 de lei.

Nu pot sa afirm ca eram multumit de aceasta promotie pana sa trebuiasca sa scriu acest articol. La Carrefour se desfasoara o promotie asemanatoare: trebuie sa completezi doar 20 de puncte si un punct se da la fiecare 10 lei. Ei dau tigai Tefal, care sunt mult mai groase. De aceea, initial am zis ca alea sunt mai bune, astea se rup, crapa si tot felul imediat. Acum am aflat ca era exact invers...

5 comentarii:

  1. Nici nu stiam de promotia cu Tefal! Ei daca Rosenthal te-a convins, inseamna ca si tu vei convinge pe altii.

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ca ma duc sa-mi cumpar niste oale :)))
    ... nu de alta da' sa am despre ce scrie :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări pentru articol!
    Hai să spargem ceva oale! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte clar ai explicat aici! Mie imi place si articoul si marca asta de vase....Succes

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc la toti pentru recenzii! :D

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)