duminică, 11 octombrie 2009

Romania la pamant

Aseara am fost cu totii dezamagiti de evolutia nationalei.Din pacate, a fost un meci care ne-a lasat cu moralul la pamant pe toti, dar se mai intampla sa si pierdem. Totusi, nu cu un asemenea scor (acuma sa fin seriosi, 5-0 pentru Serbia! Stau aici si crap de nervi, ce nationala idioata putem avea?!)!Ce s-a intamplat?Nu pot raspunde cert la intrebare. Pot doar sa presupun: in primele 40 de minute am jucat un fotbal demn de o echipa nationala, dar dupa aceea moralul chipei a cazut la pamant si am inceput sa luam goluri pe banda rulanta. De ce?Iarasi ramane un mister chestia asta (doar pentru ca a fost 1-0 in minutul 37, oare?). Sa speram ca pe viitor echipa se va schimba in bine.Eu imi pun toata increderea in Razvan Lucescu si in jucatori echipei nationale, desi aseara ne-au dezamagit intr-un hal fara egal! Voi ce parere aveti? Ce s-ar fi putut intampla aseara? Mai aveti incredere in ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)