duminică, 18 octombrie 2009

S-au scumpit produsele

Nu stiu cum se face ca s-au scumpit majoritatea toate produsele, de pe o zi pe alta. Sa va dau exemple:
1. sambata am cumparat salam de sibiu cu 13 lei. Luni era deja 17...
2. luni am cumparat benzina cu 3,71. Marti era deja 3,79...
3. duminica am cumparat apa minerala cu 3,99. Marti era deja 4,19...
4. laptele a crescut si el cu 20 de bani
5. smantana tot cam asa
6. sa nu mai mentionez de pieptul de pui si de ceafa de porc
Daca fac calculul, pana acum am cheltuit cu aprox. 7 lei mai mult, iar asta doar in 3 zile. Macar pungile au ramas la acelasi pret iritant de 0,2 lei si alea de la fructe/legume gratis. Macar m-am ales si eu cu una din aia :P. Astea sunt preturi de hypermarket, deja ma gandesc cum or fi crescut in magazine. Combustibili sunt mai scumpi, produsele la fel...falimenteaza toate magazinele de cartier, in ritmul asta. (eu m-am ales totusi cu o plasa gratis)Daca nu vor falimenta, garantez ca li se vor strica multe produse perisabile. Patru lei in plus la jumatate de kilogram de salam de Sibiu inseamna cam 5 in magazin. "Familia mare, renumeratie mica" va fi sloganul cumparatorului roman de acum incolo. Ma tot gandesc, dupa alegeri, cand euro o va lua razna, ne vom mai permite ceva? (o sa luam toti pungi gratis de la raionul fructe/legume, cum mi-am luat si eu una). Nu de alta, dar banuiesc ca aceste cresteri se datoreaza faptului ca la 1 octombrie s-au recalculat taxele la noul curs leu/euro, care era mult mai mare. Cand vom face import din strainatate, la un curs de 5 lei, iar o sa creasca preturile. Va las pe voi sa trageti concluziile.
V-am spus ca am o punga noua? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)