sâmbătă, 24 octombrie 2009

Sufar de o boala necrutatoare

Sufar de boala omului care se crede sanatos. Asta este o boala noua si este posibil sa fiu primul infectat. Aceasta se manifesta printr-o credinta nestramutata ca chiar si atunci cand nasul iti curge de nu mai poti respira, ochii lacrimeaza de nu mai vezi, tusesti de te doare gatul etc., tu te consideri sanatos. Asta inseamna ca nu bei niciun ceai, nu iei niciun medicament si nu te imbraci mai gros. Te comporti perfect normal, indiferent ce simptome ai. Un alt simptom caracteristic il reprezinta nevoia de a impartasi si altora aceasta "boala". E dovedit medical ca daca nu accepti ideea ca esti bolnav, cresc sansele cu 12% sa te vindeci mai repede decat normal. De aceea eu stau cu hartia igienica dupa mine sa-mi sterg nasul, dar umblu in tricou si pantaloni scurti pe vremea asta de afara (la vremea cand scriu articolul, afara e noros si sta sa ploua :D). Tin geamul deschis sa se aeriseasca si nu ma usuc pe par dupa dus. Un doctor cred ca se trage de par acuma...
Totusi, sunt de 100 de ori mai bine decat la inceputul bolii, cand abia stateam pe picioare: si nu am luat niciun medicament si nu mi-am schimbat deloc stilul de viata.
Exista un proverb indian care zice: "Nu exista boala, ci doar bolnav." Conform presedintelui ANATECOR, s-a demonstrat stiintific ca marea majoritatea a bolilor isi au originea in campul energetic al omului. Altfel zis, fapul ca pe mine ma doare capul si vars, in timp ce restul oamenilor sunt sanatosi, nu se datoreaza nu stiu carui virus, ci faptului ca eu am o problema emotionala sau energetica! De asta s-au inventat bioterapeutii (uite asa trebuie sa-mi iau angajamentul sa va scriu si despre asta...).
E demonstrat ca orice vorba rea a mamei, adresata odraselei, ii va distruge sistemul imunitar pentru 4 ore. E nevoie de 9 vorbe frumoase ca acesta sa-si revina...
Deci, toti cei care s-au molipsit de boala mea, sa se treaca mai jos si sa formam o lista cu noi, pentru a stii oamenii nepregatiti sa ne evite in discutii :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)