joi, 29 octombrie 2009

Suport tehnic

Cei mai multi utilizatori de calculatoare inteleg ca e nevoie de un sistem de operare pentru a folosi un calculator in mod practic, chiar daca nu e clar de ce. Totusi, multi utilizatori nu inteleg.

* Suport Tehnic: "Pot sa va intreb ce sistem de oprare utilizati?"
* Client: "Un calculator."

O fata a intrat intr-un centru de calculatoare. A zis ca avea problem cu Mac-ul ei. A fost intrebata ce fel de Mac are. Cu o voce indignata, a raspuns: “Duh, Intosh.”

* Suport Tehnic: "Ce sistem de operare utilizati? Windows 95?"
* Clienta: (un pic prea exaltata) "95, 97, 98, le am pe toate!"
Dupa ce am discutat cu sotul ei, a iesit la iveala ca detinea un Macintosh cu sistemul de operare 8.1.

* Suport Tehnic: "Ce fel de Windows utilizati?"
* Client: "Am cumparat calculatorul in 2003, deci cred ca are Windows 2003. Sau poate Windows 2004? L-am cumparat pe la finalul anului."
* Suport Tehnic: "Um, ok."
* Client: "Am gresit cumva?"
* Suport Tehnic: "Nu, nu, suna aproximativ corect. Spuneti-mi, stici cumva ce Service Pack aveti?"
* Client: "Poi, cand m-am dus la casa, barbatul tanar care m-a servit a zis ca sunt a 5-a persoana care cumpara acel model. Deci cred ca e service pack 5."

* Suport Tehnic: "Stiti de sistem de operare utilizati?"
* Client: "Hmmm...care ar fi cel mai posibil raspuns?"

* Client: "Nu folosesc DOS. Ce s-ar intampla daca sterg fisierul ala?”


Un utilizator de Windows 95 a trebuit o data purtat printr-o procedura speciala.

* Suport tehnic: "Mai intai trebuie sa deschideti DOS-prompt. Va voi ghida--"
* Client: "CALCULATORUL MEU NU ARE DOS! CREDETI CA UTILIZEZ ACEL SOFTWARE ANTIC?"

* Prieten: "Tocmai am instalat Windows 98"
* Suport tehnic: "Super.Dar...e 2001. De ce sa nu va instalati Windows 2001 sau asteptati pana apare XP?"
* Prieten: "Oh, 98 e mult mai usor sa fie spart de hackeri, deci il vreau."
* Suport tehnic: "Vreti sa va fie spart sistemul?"
* My Prieten: "Da! Tu nu?"
* Suport tehnic: "Nu...."
* Prieten: "Cand ti se sparge sistemul primesti o tona de bani! Asta e un lucru bun!"
* Suport tehnic: "???"

* Prieten: "Ce sistem de operare utilizati?"
* Suport tehnic: "Linux."
* Prieten: "Ar fi mai bine sa-l dezinstalati!"
* Suport tehnic: "De ce?"
* Prieten: "Guvernul se foloseste de Linux ca sa se uite prin calculatorul tau si sa-ti controleze fiecare miscare. Il utilizeaza ca o tehnica de securitate in lumea ta."
* Suport tehnic: "Sigur...."

* Prieten: "Am auzit despre chestia asta numita ‘Linux’."
* Suport tehnic: "Oh, eu folosesc Linux."
* Prieten: "Ce este?"
* Suport tehnic: "Un sitem de operare."
* Prieten: "Ca si Firefox?"

* Prieten: "Windows 98 are suport pentru Linux?"

* Client: "Vindeti MAC OS X pentru Windows?"

Auzit din greseala dintr-o sala de clasa:
* Student: "Cat costa Windows (ferestrele) si trebuie cumparat fiecare separate?"

* Client: "Cat costa Windows?"
* Suport Tehnic: "Windows costa cam $100."
* Client: "Oh, asta e cam scump. Pot sa cumpar doar un window (fereastra)?"

* Prieten: "Hey, fain Mac! Are Windows!?"
* Suport tehnic: (privire uimita)
* Prieten: "Oh, stai, asta a fost o intrebare stupida. Toate Mac-urile au Windows."

* Client: (nervos) "Ati spus ca voi primi 98 de ferestre (98 windows) cu calculatorul. Unde sunt?"

* Suport Tehnic: "Ce versiune de Windows aveti instalata?"
* Client: "... Dublu glazurata."



Un client a sunat pentru o problema la modem.
* Suport Tehnic: "Ok, va vom verifica setarile modem-ului. Primul lucru de care trebuie sa ne asiguram este ca toate programele sunt inchise."
* Client: "Cum aflu daca totul este inchis?"
* Suport tehnic: "Asigurati-va ca toate ferestrele sunt inchise."
* Client: "Dar...eu sunt la baza de asistenta tehnica. Nu am nicio fereastra aici."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)