sâmbătă, 24 octombrie 2009

A trecut jumatate de deceniu

Un prieten de-al meu isi schimba computerul o data la 5 ani. Peste 2 zile se vor implini 5 ani de la ultima 'achizitie', asa ca ma astept sa sune din moment in moment. De ce? Pentru ca de fiecare data imi cere opinia, deoarece el nu se pricepe deloc. Cred ca de aceasta data o sa-i recomand IT MYRIA X GAME V4, cum imi cere proba a 9-a de la SuperBlog2009, gazduit de PCNews.



Stiu ca el este un mare gamer, asa ca procesorul Athlon II X2 240, aparut in vara asta, il va incanta. Cu o freventa de 2,8GHz pe procesor care functioneaza atat pe X86, cat si pe X64, pe cine nu ar impresiona? La fel si placa video HD3450 cu 1024MB memorie. Cei 4GB RAM vor fi suficienti pentru a rula cele mai pretentioase jocuri. Asta o sa-l lase masca, mai ales cand va afla ca eu am numai 1GB si el mereu s-a declarat fan al configuratiei mele cu un procesor AMD Athlon X64.
Filmele, muzica si fotografia sunt o alta pasiune de-a sa, asa ca hardul de 500GB ii va oferi libertatea de a-si stoca toate fisierele, spre deosebire de altele care ofera doar jumate sau maxim 320GB. Ii da mouse-ul si tastatura gratis! Asta inseamna o cheltuiala in minus (chiar 2, de fapt).
O sa-i prezint si alte sisteme cu preturi asemanatoare pentru a-i arata ca nu o sa gaseasca nimic asemanator la un pret asa de avantajos de numai 1.400 de lei! In laboratorul de informatica de la scoala mea avem un MYRIA asemanator de care suntem toti foarte multumiti. O sa o rog pe profesoara sa ma lase sa i-l prezint, intr-o pauza. Sunt sigur ca ii va placea, stiind ca nu intentioneaza sa cheltuiasca mai mult de 2000, cu soft cu tot.
Dupa ce il voi pune in fata atator fapte, nu am indoieli ca nu va refuza aceasta configuratie care ofera un raport calitate-pret cat se poate de bun. Ca veni vorba, in curand trec si la mine 5 ani...

6 comentarii:

  1. Cand imi iau un pc te voi cauta pt a-mi recomanda IT MYRIA X GAME V4!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bun articolul. Bv!
    Sper sa iei nota mare, ca meriti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Culmea! Şi al meu tot 5 ani are şi sunt doar la câteva zile de a-l schimba. :))
    Se pare că e schimbare de generaţie.:P

    RăspundețiȘtergere
  4. @johnny
    Si al tau merita la fel ;)
    @florytutu
    Ti-am zis ca si al tau e minunat :)
    @zahdiva1
    Sa stii ca se poate :)) E prea mare coincidenta altfel...

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)