marți, 20 octombrie 2009

Un clown obisnuit

Pentru toti cei carora le e frica de clowni:

Azi pe cand ma plimbam pe strada
S-a intamplat sa cad si eu prada
La spectacolul unui clown
Al carui nume era unknown.

Plin de glume si de smecherii era
Intr-una gasea motiv de a abera
Toate astea cu un nas mare si rosu
Si cu o porecla ciudata, Barbosu.

Imbracamintea sa m-a lasat pe spate
Ziceai ca erau luate de la “Abandonate”
In schimb miscarile sale sa crezi te lasau
Ca ceilalti, in comparatie cu el, dansau.

I-am lasat o suma modesta pentru spectacol,
Caci amintirea doar ma va amuza un secol,
Si mai departe de al meu drum mi-am vazut
Gandindu-ma incontinuu la neprevazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)