vineri, 30 octombrie 2009

Un drum in lumea modei

Quelle, un mare magazin de imbracaminte-falimentar in Germania si de succes in Romania (ciudat, nu?)- este locul din care o sa compun eu o tinuta masculina, de toate zilele. Daca la masini mai stiam cate ceva, aici sunt mai rau decat varza (daca exista aceasta expresie). Daca apare ceva nou, eu sunt ultimul care afla, nu tu, desi asta credeai pana acum. Traiesc cu speranta ca asta se va schimba intr-o zi :)).
Pana una alta, o sa-mi dau cu parerea asupra ce ar putea purta o persoana de sex masculin (initial vroiam sa fac atat pentru barbati, cat si pentru femei, dar mi-am dat seama ca nu are cum sa iasa decat o mare prostie, asa ca am renuntat).




Avand in vedere ca trebuie sa aleg un costum intreg, o sa imi aleg mai intai chilotii, eventual maieul (daca e mai frig afara) si sosetele. Tinand cont de faptul ca pe tot site-ul nu am gasit decat o singura pereche de chiloti (iar intreaga mea costumatie trebuie sa fie de la Quelle), o sa o aleg pe asta, in ciuda pretului cam piperat de 39,90 RON. Sunt 100% bumbac, deci se vor mai stramta la prima spalare, dar la pretul asta, macar o sa ma tina, nu? Un maieu alb chinezesc merge la orice, iar in ceea ce priveste sosetele, nu o sa aleg niciodata sneakers, daca nu sunt in pantaloni scurti. Motivul e simplu: am purtat o saptamana intreaga numai sneakersi, iar la final m-am ales cu niste rani la glezne, ca nu mi s-au vindecat 2 saptamani si abia umblam incalcat. In concluzie, o sa aleg aceste sosete PUMA cu 60 de lei, de preferat negre. Recunosc ca e cam scump, dar daca vrei firma, platesti nenica!
Eu imi aleg bluza/tricoul/camasa in functie de pantaloni. Asadar, o sa continui cu pantalonii. Fie niste jeansi negri cu 129,90 RON, fie albastri prespalati cu 149,90 RON. Din toata oferta, mie astia mi-au placut cel mai mult. In continuare aleg niste pantofi care sa se asorteze cu partea de jos. Din fericire, am gasit un model maro, atat sport, cat si 'elegant' (dupa parerea mea), care sa mearga cu ambii blugi, desi pretul e mai piperat (249,90 RON).
Partea de sus e cea mai pretentioasa, depinde unde merg si ce vreau sa fac. Daca o iau intr-un loc important si trebuie sa fiu un pic mai festiv (cum ar fi prima zi de scoala), o sa aleg aceasta camasa cu cravata, care incepe de la 89,90 RON. E alba, deci merge bine cu blugii prespalati, iar cravata neagra cu imaginile alea ciudate -din cealaalta nonculoare-, merg cu blugii negri. Daca merg undeva unde s-ar putea sa joc si fotbal sau poate o sa se ajunga la efort fizic, as imbraca tricoul asta kaki, care merge perfect cu pantofii si orice pantaloni as alege. Are si un buzunar micut in care sa-mi las telefonul si un guler dragalas. Pret: oare ghiciti? Hai ca va zic: 80 RON. Daca merg la un film, la o intalnire cu prietena sau la o cina in familie, as lua bluza asta neagra la 89,90 RON, deoarece am o slabiciune pentru manecile albe. Suplimentar mi-as mai lua si asta sweat la 89,90 RON, ca nu se stie niciodata cand picura pe afara si trebuie sa iesi. In plus, e alb cu linii negre. Vesta asta la 229,90 RON e indispensabila. Nu stiu de ce, pur si simplu imi place :). Daca e frig (si poate chiar ploua), mi-as lua jacheta asta la 279,90 RON (are si gluga) .
Ca sa stabilesc mai clar cand voi purta blugii negri si cand cei prespalati, o sa ma gandesc bine daca exista sau nu riscul de a ma tavali pe jos la un moment dat. Cred ca stiti ce as alege daca da...
Suplimentar as mai vizita sectiunea asta de accesori, pentru un portofel, o curea sau set pentru frig.
Pana acuma am cheltuit minim 1,500 de lei. Un salar in toata regula, dar macar am haine pentru orice ocazie (bine, mai am nevoie de ceva separat pentru nunta, inmormantare si botez, dar sa presupunem ca asta mai poate astepta).Noroc ca am deja haine, deci nu-mi trebuie!
Sper ca nu am facut cele mai oribile combinatii ever si va urez o zi buna in continuare!

12 comentarii:

  1. Eram curioasa, cum comenteaza si un baiat despre moda1...
    Very good!
    portofel zici...super!!
    merge ca doar e supliment natural daca se mai si umple cu ceva vitamine-paray!

    RăspundețiȘtergere
  2. Zici ca esti nepriceput in ceea ce priveste vestimentatia, dar vad ca ai reusit sa incropesti o tinuta de nota 10 :))
    Felicitari, si bafta mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  3. @florytutu
    Asa-i! :))
    @Johnny
    Colegele de clasa zic asta. Eu sunt indiferent...pun pe mine ce-mi place :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vad ca si tu ai cheltuit tot cam atat, ca si mine. Nu mi se pare greu sa alegi ceva frumos cand e doar virtual, nu esti presat de pret, stii ca oricum nu le vei lua niciodata pe toate deodata (decat daca dai lovitura la loto).Dar altceva vroiam sa scriu....ma mir de entuziasmul pe care l-ai avut alegand haine,mi se pare ca ti-a placut, poate chiar ti-a deschis apetitul pentru shoping. Si nu te mai lua dupa gura colegelor, ca te pricepi!

    RăspundețiȘtergere
  5. 1,500 de lei...se vede ca-ti merge treaba! :D

    Eu am "cheltuit" putin peste 1000 lei.
    Lasand asta la o parte, excelent articolul.

    Si tinuta...ai gusturi mai!
    Bafta in coninuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu pun pe mine ce imi place... si nu ma prea intereseaza ce zic cei din jur.

    7792,2 atat a costat tinuta mea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @FELICIA
    Asa e: cand nu trebuie sa cumperam, putem sa tot alegem. Recunosc ca mi-a placut oarecum. Multumesc de parere! :))
    @e-Lari
    Si al tau e minunat. Vezi comm-ul lasat ;).
    @daninho
    La jumate de pret fata de mine, dar imi place si tinuta ta :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu unul m-as imbraca cum ai spus tu aici...chiar ai idei bune te subestimezi in ceea ce priveste moda;):)).Felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt de acord cu ceilalți, te-ai descurcat bine pentru un băiat. :D
    Eu n-am făcut calculul ținutei mele,dar nu cred că am cheltuit prea mult, sunt mai econoamă din fire. :P

    RăspundețiȘtergere
  10. @Romanika Blog
    Multam fain! Daca te-ai imbraca asa, atunci e bine :).
    @zahdiva1
    Aha! Se dovedeste inca o data ca fetele sunt mai pricepute decat baietii ;))
    Lasa! Asa e bine: sa fii cumpatat in cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
  11. deci articolul tau e cel mai bun pana acuma din cei anuntati... bravo, esti noul nostru Catalin Botezatu :P bafta la dolarei :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Pana la urma, ai reusit "sa imbraci" foarte bine
    articolul tau!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)