miercuri, 21 octombrie 2009

Unchiul meu, ipohondrul

In acest articol o sa va vorbesc despre unchiul meu Ghoerghe. El traieste in Cucuietii de Sus si e mandru de asta. Toata ziua sta la taclale cu vecina Maria - asta cand nu e matusa prin preajma si cand nu banuieste ca Vasile trage cu urechea. Asta se intampla deoarece el nu poate muncii din cauza unei boli cumplite, numita ipohondrie. Zis mai pe taraneste, el crede ca are astm (deoarece fumeaza ca o hota - sa nu mai zic ca inca mai crede ca in urma cu 50 de ani, la un consult oftalmologic, doctorul i-a extirpat un plaman. De ce? Pentru ca vroia sa se faca chirurg si aia de la morga nu-l lasau sa exerseze pe cadavre, asa ca a incercat pe el. Cel putin asta sustine "astmaticul" nostru). Atasez si o poza de-a sa (in zilele sale bune):

Ciudat e ca l-a apucat destul de recent, dupa cancerul la creier (care-i cerea sa nu mai gandeasca - si l-a luat chiar in perioada bacalaureatului), sida (s-a convins ca prima lui iubire nu i-a transmis aceasta boala abia dupa 10 ani, cand a vazut ca sotia sa inca mai traieste. Bietul, credea ca e imun...), logoree (asta cred ca inca il mai afecteaza: saptamana trecuta a vorbit doua ore fara incetare, la o conferinta pe tema viitorului satului. Am uitat sa mentionez ca sedinta s-a terminat in 30 de minute...si mai zice ca are astm!), limbrici (a trebuit sa folosim baia vecinilor o luna. S-a descoperit ca slabitul si lipsa scaunului din perioada aceea se datora faptului ca ii era prea lene sa manance...) si multe, multe altele.
El a devenit oarecum o figura notorie a spitalului din sat. In fiecare zi colinda coridoarele facandu-si un nou set de analize gratuite (altfel zis, din banii tai), in speranta ca, o data si o data, tot ne vom convinge ca el e pe moarte. A mers la toti doctorii posibili, in afara de cei care mai pot face ceva pentru el: psihologii. Isi stie sustine punctul de vedere asa de bine, incat de fiecare data cand vorbeste pe o tema anume, o cearta se izbucneste in tot satul. La fel se intampla si in strainatate. A primit interdictie pe viata de a intra in Germania, Italia, Franta, Rusia, Japonia, China, Africa de Sud si Thailanda. Pentru SUA nici nu a mai primit viza anul trecut...inca astept ziua aceea cand KGB-ul sau CIA o sa ne bata la usa, cerandu-l pe Gheorghe sa mearga in razboi, atunci cand bomba atomica se va dovedi ineficenta!
Pe la 40 de ani, plin de "boli" si aflat (pentru a mia oara) pe moarte, a decis sa-si ia singur viata. Da, a incercat sa se sinucida (si nu doar o data). Pentru a reusi, s-a impuscat in cap. Din fericire pentru noi, glontul a trecut chiar la 1 mm pe langa creier. Dupa trei luni a incercat sa se spanzure, dar s-a rupt grinda. Cand si-a taiat cu lama suprafata bratelor, nu a curs nimic. S-a dovedit ca sufera (cu adevarat) de o boala numita "venodislexie acuta". Pe limba oamenilor de rand, venele sale sunt situate mult prea adanc in brat, ca sa le poata taia. Ultima data s-a aruncat de pe turnul Eiffel. Poti sa crezi ca un turist avea o plasa la el, iar astfel l-a salvat? A renuntat la idee intr-un final.
Ultima sa nazbatie a fost incercarea de a deveni alcoolic. In ciuda tuturor avertismentelor, nu s-a putut abtine si a inceput sa bea. E ciudat la el, ca la varsta de 73 de ani, 5 luni, 6 zile si aprox. 3 ore a baut prima lui bautura alcoolica: o bere. Nu a devenit alcoolic. Stiti de ce? Se pare ca are o sensibilitate marita la alcool. A intrat in come etilica dupa jumatate de halba...
Sa nu credeti ca, din cauza varstei, nu stie ce e aia tehnologie! Toata ziua butoneaza site-ul asta: Jocuri barbie. (cred ca in curand va auzi de transexuali...). Blogul meu se bucura si el de acest vizitator, devenit fidel.
Sper ca va place familia mea. Mai adaug ca acest unchi al meu este un rod al imaginatiei mele bolnave, care, la randul ei, este un rod al lumii otravite de capitalism in care traim astazi. Vreti sa auziti despre vara-mea >:)?

Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare. In conditiile de fata, nu pot fi acuzat de noile cazuri de ipohondrie care vor aparea. Da, vei deveni ipohondru daca nu trimiti link-ul asta la cel putin 5 persoane. Asta nu a fost o gluma. Declar pe proprie raspundere (pe care nu o mai am de mult) ca nu fac vraji...prea des. Orice boala inchipuita sau incurabila de care vei suferi in caz ca nu urmezi instructiunile astea nu va fi din vina mea. Ma bucur ca ne intelegem asa de bine! :D

9 comentarii:

  1. ahahaha =)) super tare :)) .. sincer sper sa castigi :d ..chiar ai merita :P
    Bafta ..

    RăspundețiȘtergere
  2. mor de ras =)) o sa fac pe mine :))

    RăspundețiȘtergere
  3. e fain....=))
    sa speram ca vei castiga

    RăspundețiȘtergere
  4. se putea, link pus gresit in articol. in sidebar deloc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu de ce nu mergea, ca l-am verificat si era bine pus. L-am scris din nou, iar acum, minune, merge! In articol era specificat sa bagam link-ul in blogroll, iar la mine e intr-un tab acolo sus. Totusi, am creat acuma o sectiune speciala :)

    RăspundețiȘtergere
  6. tare....chiar ai o imaginatie bolnava :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos. Acum vreo 3 saptamani am citit cartea "Am hotarat sa devin prost" .
    Pana la faza cu "i-a fost interzisa sederea pe teritoriul etc etc" ai tinut-o bine. Dupa aceea , previzibil , ca in carte .

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu neg faptul ca am folosit niste idei din acea carte atunci cand am scris cele 2 paragrafe.

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa-ti spun ceva...

    Imi place de tine! :))
    Cum am mai spus "Ce imaginatie domn`le!" :D

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)