duminică, 4 octombrie 2009

Vand noroc

Exact oameni buni! N-ati citit gresit. Imi scot norocul la vanzare. E cel mai bun noroc de pe piata. Joc la loto de jumate de an si nu am castigat niciodata. Totusi, am mai nimerit niste numere-->asta inseamna ca in curand o sa mi se declanseze mecanismul norocului si o sa castig cele 6 numere. Problema e urmatoarea: eu nu vreau premiul de la loto, deoarece nu-mi trebuie atatia bani. In concluzie, vand norocul meu contra unei sume modice pe care as putea-o utiliza mai cu cap. Licitatia incepe la 60.000 de euro. Mai vand si alte chestii pe aici: un sfert din memorie, ceea ce e foarte mult in cazul meu (pentru ca am logica din belsug), jumatate de kil de obsesie pentru curatenie si mai raman deschis la oferte. In cazul astora de aici, licitatia incepe la 15.000 euro(sa m-aleg si eu cu o masina macar). Doritorii sa isi treaca mai jos suma pe care doresc sa o liciteze si imediat ce intru in posesia lor va trimit bunul pentru care m-ati platit, prin posta (inca si retroactiv!). O zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)