miercuri, 14 octombrie 2009

Vremea

Luni de zile n-a plouat deloc, apoi a venit o rupere din aia de nori de ma lua numai vantul pe sus! Ieri si azi e asa o vreme, de ti-e frica sa iesi din casa. Toate astea de pe un minut pe altul: acum sunt 30 de grade, la noapte e vijelie...Nu degeaba se zice ca cineva e "schimbator ca vremea"! :))
Totusi, am si o veste proasta pentru iubitorii de toamna: cel mai probabil, anul asta vom fi trecut direct la iarna, deoarece 3 grade celsius nu sunt temperaturi potrivite lunii octombrie. In plus, in unele zone din Bihor a nins (ex: Dobresti, Pomezau)
Multi dintre voi ar zice ca vremea asta e urata si va doriti sa vina soarele din nou.Si eu imi doresc sa vina mai repede, dar nu ma deranjeaza vremea de acum. As putea zice ca imi place si stiti de ce? Deoarece parerea mea este ca orice vreme e frumoasa, chiar si cea de azi.Poate ca ma credeti, nebun dar sa stiti ca vremea asta ne va lipsi (cel putin fermierilor, in lunile de primavara...).

Un comentariu:

  1. Update: ploaia sta tare pe pozitie, vantul darama tot. A daramat reclama de la Impact in Oradea, niste semne de strada prin tara, iar ninsoarea e in toi in unele locuri. Unii pietari se bucura-aia care s-au pregatit de iarna din timp. Cei mai multi nu se asteptau, deci abia maine vor avea marfa specifica.
    Zici ca nu a plouat in ultimele luni doar ca sa ploua zilele astea...

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)