joi, 26 noiembrie 2009

Alta viata frate!

O zi fericita incepe intotdeauna cu un zambet. Ce ti-ar putea aduce un zambet mai frumos decat sansa de a utiliza ceva nou? Ce ar putea fi acel ceva nou (si incitatnt) pentru un informatician, daca nu noua tehnologie Ati Eyefinity, by AdvancedMicroDevices? La inceput o firma canadiana, a fost cumparata in 2006 de AMD si redenumita in AMD Graphics Group, desi s-a pastrat insigna ATI pentru placile grafice...astfel a ajuns ceea ce e astazi: lider mondial pe piata placilor video.

Vedeti ca am dreptate? Ca sa nu o lungesc cu intrebari retorice, umilul de mine a pus mana pe aceasta tehnologie. Ca sa fiu mai explicit, o sa va zic ca ea imi permite sa utilizez 2 sau mai multe monitoare concomitent. Scopul poate fi divers: jocuri, munca, chat etc.
Aseara, inainte sa ma culc chiar, am fost informat ca am castigat dreptul de a utiliza o zi intreaga aceasta tehnologie, pe un calculator pe masura. Asta am facut ieri...
Pe la 9 dimineata eram in picioare, iar pana la 10 mi-a sosit "coletul". L-am instalat in sufragerie (in mod normal ar deranja pe cineva, dar e doar temporar, nu?) si i-am atasat, pe langa cele 2 monitoare LCD de test, cele 2 monitoare pe care le am eu prin casa. Am inceput, bineinteles, vizualizand stirile si unele bloguri. Asta nu dureaza prea mult in mod normal, doar 2-3 ore...mereu imi zic: deschid calculatorul doar 5 minute ca sa verific mail-urile! Cand fac asta intru pe pagina principala Yahoo!, unde am feed RSS de la un canal de stiri, pe care mai pierd ceva timp (ceva mai mult timp). Messengerul se deschide automat cu windowsul si mereu, inainte sa inchid, ma deranjeaza cineva cu o discutie de plictiseala. Asa mai pierd o jumatate de ora...mai apare un comentariu pe blog, mai raspund la unul altul, mai asta si asta si pierd ore intregi.
Ei bine, acum se schimba problema. Am 4 monitoare-->pe unul am bloguri, pe unul mess, pe unul mail, pe unul stiri. Merge mai rapid treaba. Nu mai astept dupa internetul meu super incet, pentru ca am mailul deschis non-stop, fara sa ma deranjeze spatiul ocupat. Economisesc 15 minute. Nu mai intru de pe tab pe tab la stiri, bloguri etc., asa mai castig inca 10 minute. Daca adun tot asa, am economisit cel putin o jumatate de ora!

Multam fain ATI Eyefinity, ca datorita tie nu am fost certat ieri ca stau prea mult la calculator. In plus, culmea, m-am mai si jucat GTA IV la o rezolutie si viteza de-mi las toti colegii masca (am zis doar ca o asemenea tehnologie a venit cu o configuratie pe masura, nu?).

3 comentarii:

  1. Cu totii multumim lui AMD pt ATI Eyefinity. Asa suntem toti mici Napoleoni.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Si uite asa o zi frumoasa poate incepe cu Ati Eyefinity! Normal, cine are 4 monitoare si nu mai stie cu care sa inceapa?!
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar, minutele castigate sunt foarte pretioase in vremurile astea in care timpul pare ca se comprima.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)