vineri, 13 noiembrie 2009

Am aparut in ziar!

Da dragi cititori, am ajuns in ziar! Stiu deja la ce va gandititi cu totii, dar raspunsul e nu, nu am descoperit nici leacul pentru cancer, nici solutia incalzirii globale, nici pilula nemuririi si nu, nu am negociat pacea in Irak. In schimb, am participat la un experiment la chimie. Da, cu ocazia zilei scolii (10 Noiembrie), am participat la un experiment la chimie. Am obtinut aprox. 3,5V din 4 lamai si am aprins un LED...impreuna cu alti cativa colegi si profesorul de fizica. In timp ce un reporter se plimba pe acolo, a facut o poza. Asadar, am ajuns in ziar, aici. Eu sunt ala din dreapta, cu masca pe fata :).

4 comentarii:

  1. vezi ca ai o greseala in articol:"Impreuna"!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Ramona, ca-mi strici buna dispozitie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare!
    Ce noroc au unii domn`le... :D

    Pari foarte implicat cu masca aceea pe fata. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ca-ti zic un secret: dupa cum arata, pare ca miroseam ceva substante toxice (ideea lui maica-mea), in realitate, aia e o masca de gripa si eu mi-o aranjam :))

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)