sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Arta de a convinge

M-am decis sa-mi deschid un nou blog. Stiam ca de unul singur nu am cum sa fac ceva de o calitate prea inalta, asa ca i-am rugat pe Ghita si pe Vasilica sa ma ajute. Cu un staff alcatuit din 3 persoane, cum sa nu postez des si de calitate? Ei bine, in lumea de azi, ca un blog sa ajunga citit, trebuie fie sa apartina unei vedete, fie sa aiba niste articole pe baza unor idei originale si bine structurate. Da, varianta A pica, iar B e mai greu de intocmit. Avand in vedere ca Ghita ar vrea un blog cu continut exclusiv IT, iar Vasilica unul cu continut exclusiv monden (eu bineinteles, fara continut fix...), va fi mai greu sa ii conving.
-Hai zi-ne odata tematica blogului, ca altfel eu renunt! a inceput Vasilica sa ma ameninte.
-Nu fii asa de negativist...avem o problema!
-Da? Nu stiam...care ar fi aia? mi-a raspuns rapid Ghita.
-Vreau o tematica diversa. Adica: nu vreau o singura tematica, in care sa postam ultimele stiri aparute de nu stiu unde. Vreau un blog in care sa comentam diverse chestii intamplate, din perspectiva noastra de oameni simpli, dar informati.
-Aha...eu renunt. Prea greu, nu se merita, a zis Ghita.
-La fel si aici. Nu are un viitor blogul asta, a adaugat Vasilica.
-Staim ca o sa ziceti asta, asa ca m-am pregatit. Ceea ce vreti voi sa infaptuiti exista deja de multa vreme si vor continua tot sa apara.
-Asa! Si ce-i cu asta? Daca-i la moda, "ce shi-i fashi?", mi-a raspuns Vasilica taindu-mi vorba din gura.
-Exact! Asta e la moda acum, iar toti isi deschid bloguri din astea. Peste ceva timp o sa dispara moda asta si o sa apara moda acestui gen de bloguri. Ganditi-va ce succes vom avea noi atunci, daca intram pe piata de pe acum?
-Si de unde stiu eu ca o sa inceapa vreodata moda asta? a intrebat Ghita curios.
-Poi, trebuie! Cineva trebuie sa dea si tonul si cine sa o faca, daca nu blogarii mari (care fac asta de cand se stiu) si noi? Ei, ce ziceti acuma?
-Bine mai, ma mai gandesc. Iti dau raspunsul meu pe maine.
-Si eu la fel. Mai vorbim.
-Bine, mersi! Ceau!
-Ceau!
-Ceau!

A doua zi nici nu am deschis bine ochii, ca deja aveam 2 SMS-uri pe telefon. Cate unul de la fiecare. Amandoi au zis "da"...

4 comentarii:

  1. Vezi ca ai cam dat-o in bara cu accentul ala :)) In rest, place buey Tony! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Articol scris la repezeala doar ca sa fie scris, ce sa-i faci? :|

    RăspundețiȘtergere
  3. De acord, este o arta! :D

    "Peste ceva timp o sa dispara moda asta si o sa apara moda acestui gen de bloguri."
    Speram...

    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici nu era bine sa fiti toti 3 priceputi in acelasi domeniu. Astfel invatati unul de la altul.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)