vineri, 27 noiembrie 2009

Blog nou!

Am de facut un anunt! Dupa cum unii stiti, am castigat un domeniu gratuit pe perioada de 1 an. Blogul meu a fost transferat acolo si imi continui activitatea pe acel domeniu.
In ceea ce priveste SuperBlog: daca vreti sa aveti sansa de a castiga premiul de comentator al zilei, comentati pe acest blog (ProstioareUrbane) articolele pana la cel precedent (Am merita o noua sansa?). Restul, pe noul blog, aici.
Multumesc de intelegere!
PS: Mai am ceva probleme cu design-ul, asa ca nu va mirati daca se va mai schimba putintel...

5 comentarii:

  1. buna, daca iti place blogul meu, adauga-ma in blogurile pe care le citesti.
    iti multumesc anticipat si iti doresc o seara frumoasa!

    www.questioare.com

    cu drag,

    strumfita

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Tony! Am stiut de prima data cand am dat de tine ca ai potential ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur e pe un an? :|
    The website you are trying to view is currently experiencing difficulties, please try again later.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am observat ca si blogul persoanei care a organizat concursul e suspendat...am trimis mail la Hostgator ca sa intreb ce se intampla si se pare ca exista o datorie pe data de 4 decembrie.Chiar acum 5 minute am trimis un mail catre organizator sa intreb ce si cum :).

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)