miercuri, 11 noiembrie 2009

Boala dom'le! Ce sa-i faci?

Ionica are o problema medicala mai grava: l-a prins viroza! Seara se impacheteaza in comprese cu otet si face dusuri mai reci decat temperatura corpului, toate pentru a-i scadea febra de 39.3 la 38.5...Initial credea ca e gripa porcina, dar s-a linistit doctorul dupa ce a vazut temperatura, fiind mult prea mare pentru aia porcoasa.
I s-a dezvoltat si o afta bucala, iar din cauza virozei, tot ce poate manca sunt doar lactate. Da, lactatele care fac rau aftelor...
Nu se poate totusi plange ca are prea mare ghinion, deoarece balanta s-a echilibrat: a castigat un laptop ASUS K50 la un concurs, tocmai a fost anuntat. Fiind un mare amator de calculatoare, acest premiu l-a incantat, mai ales acum, ca nu prea are voie sa coboare din pat. Aceasta minunatie tehnologica dispune de o caracteristica unica in lumea lapto-urilor moderne: un design termic numit IceCool, care previne incalzirea palm restului si a tastaturii chiar si dupa ore intregi de utilizare intensa. Astfel, nu mai trebuie sa lase niciodata laptop-ul la racit si, in acest fel, nu mai merge la frigider ca sa consume lactate si isi lasa afta sa se vindece (ca tot il presa la culme problema asta, mai ales dupa ce a aflat ce simptome provoaca una). Daca el tot are febra mare, macar uneltele lui "sa gandeasca la rece"!



L-a ajutat enorm acest sistem pe timp de boala: a ajuns la zi cu postarile pe blog (il stresa mult problema asta ca ramasese mult in urma din cauza problemelor de sanatate. In plus, promisese articole noi zilnic...), a uitat de durerile si de stranuturile care-l faceau sa creada ca nu mai are mult de trait delectandu-se cu o sesiune de Prototype, a lasat in urma lacrimarile ochilor care-l faceau aproape orb uitandu-se la niste filme comice pe YouTube, si-a recristalizat apa din corp ascultand niste melodii pe trilulilu.ro si si-a facut rapid referatele la scoala (ca tot se apropia termenul limita) si si-a scris articolele pentru proiectul de la ora de stres continuu.

6 comentarii:

  1. Esti in ton cu sezonul....macar laptopul nu face niciodata febra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bietul Ionica. Si eu sunt cam racit. Poate ma anunta si pe mine cineva ca am castigat un Asus si poate imi revin.

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine ca el macar a ajuns la zi...
    Altii... :D

    Si e bine si ca a scapat de raceala.
    Se pare ca notebook-urile de la ASUS fac minuni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci, sa se consemneze pentru toti cei care cred ca sunt foarte rapid: fals! Ieri pe la 11-12 am intrat in cont si am vazut ca a aparut o noua proba. Am inceput sa ma gandesc si mi-a venit o idee pe la 1 jumate. Am scris articolul si apoi am asteptat sa apara pe site detaliile. Am modificat ce trebuia ca sa indeplinesc conditiile obligatorii si sa pun mana pe poze, apoi l-am publicat. La fel s-a intamplat si cu altele...

    RăspundețiȘtergere
  5. laptopul care vindeca:) multa inspiratie la concurs!

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)