duminică, 1 noiembrie 2009

Concurs ipotetic

Caz ipotetic (ca numai ipotetic poate fi): Organizez in scoala mea un concurs cu premii (cate un procesor de ultima generatie primelor 3 locuri). Tema: noile tehnologii in materie de procesoare si avantajele acestora. 
 Avand in vedere ca premiile nu pot fi impartite, nu o sa fie un concurs pe grupe (cum imi place mie sa fie), ci fiecare pentru sine. Bineinteles, atunci cand vorbesti despre ceva anume trebuie sa incluzi toata concurenta (cel putin cele mai importante firme) si toate platformele principale (notebook si desktop). Asadar, o sa le ofer participantilor urmatoarele site-uri de informare:
1. http://www.amd.com/us/products/notebook/processors/Pages/notebook-processors.aspx
2. http://www.amd.com/US/PRODUCTS/DESKTOP/PROCESSORS/Pages/desktop-processors.aspx
3. http://www.intel.com/products/processor/index.htm
O sa le dau si cateva indicatii cu privire la ideile care trebuiesc accentuate. Cum e vorba de noile tehnologii in materie de procesoare, o sa le zic sa vorbeasca despre: tehnologia multi-core, platforme de 64 de biti, infrastructura AM3, tehnologia de constructie de 45 de nanometri si tehnologii de economisire a energiei. Astea sunt doar indicatii, deci nu sunt puncte obligatorii si pot sa vina oricand cu idei noi, initiativa pe care o voi puncta suplimentar (deoarece necesita o cercetare in plus si sugereaza cunostinte in domeniu).
Acestea sunt noile tehnologii, iar ei trebuie sa vorbeasca despre avantajele lor. In concluzie, o sa le amintesc ca pentru a ma convinge ca aceste noutati in domeniu sunt bune, vor trebui sa le compare cu ceea ce era inaintea lor (ex: daca vorbesc despre tehnologia de 64 de biti, sa arate un benchmark al unui procesor in timp ce merge pe XP x86 si XP x64; daca vorbesc de tehnologia multi-core, trebuie sa-mi arate cum invinge cea "single-core" etc.). 
Fiind un concurs din categoria IT, o sa le cer ca proiectele sa fie facute in PowerPoint sau ceva asemenator si sa mi le trimita pe urma prin mail. Sa ramanem la tematica, nu mai merge clasicul carton...
Premiile oferite vor fi:
Locul I: AMD Phenom II x4 965 black edition (cel mai bun procesor de la AMD)
Locul II:AMD Phenom x4 9950 (ziceti voi ca nu ati vrea unul)
Locul III:AMD Athlon II x4 630 (cel mai nou procesor de la AMD)
Toate trei sunt procesoare de ultima generatie in categoria lor, cel putin in acest moment.





Ca sa inchei, o sa le expic ce voi puncta: corectitudinea informatiilor oferite, originalitatea (nu vreau sa vad copiat de pe un site de stiri IT), creativitatea si cat de bine ar convinge pe cineva ca procesoarele avanseaza continuu spre mai bine...

5 comentarii:

  1. Super articolul! Mi se pare foarte interesanta ideea ta.
    Felicitari si bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. La concursul tau e mai mult de muncit...acum imi dau seama ca eu nu i-am solicitat prea mult pentru premiile cu pricina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-ntreb pe tine, poate stii...mai trebuie trimis e-mail cu linkul, sau doar introducem in cont?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu l-am introdus simplu in cont. O data cu proba de la Quelle nu mai trebuie si trimis prin mail (decat daca se spune clar in articol).

    RăspundețiȘtergere
  5. PS: Multumeste-i dirigintei mele, ea ne-a obisnuit cu tot felul de proiecte din astea...acum avem de facut un ziar de 8 pagini, ca sa exersam scrisul articolelor. La propriu, ca si la chiosc :))
    Multumesc amandurora pentru pareri!

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)