sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Ce face grasimea din om!

Tatal lui Vasilica are cateva kilograme in plus. S-a gandit la multe pentru a scapa de ele, dar, in ciuda faptului ca acum are bani si ar putea sta acasa, s-a implicat in lumea bursiera si toata ziua e la sedinte si tot felul. Ajunge doar seara acasa si nu ii mai ramane timp de vreun sport. Cel mai mult l-a stresat fiul-sau cu noua sa dorinta de Craciun, ca tot se apropie:
-Tata, tata, eu te rog
A devenit ca un drog!
Vreau o consola d-aia
Cum are si mamaia.

-Fiule, eu sunt obosit
Iar tu esti afurisit.
Zi-mi si mie desprea ea,
De dracia aceea!

-Deci, hai draga sa-ti povestesc:
Nintendo Wii eu o numesc
Nu "dracia", cum o faci
Mai vreau sa-i iei, ca unui catelus
Wii Spors Resort și Wii Fit Plus

- Mai zi-mi te rog o data
Despre tema-abordata:
La ce-ti trebuie una?
Nu o tine cu minciuna!


- Vreau sa fac sport in casa
Intr-o camera aleasa,
In a mea sufragerie
Aproape de bucatarie! 

- Ai zis cumva sport?
Aici, cu confort?
Oricand si oricat?


- Da, nu te-ai inselat!
E frumos din cale-afara.

De aici poti cumpara
Iar totul vine ambalat! 

N-a trecut mult timp, ca si intra tatal-sau cu un Nintendo Wii in casa. Pachetele Wii Sports Resort si Wii Fit Plus erau tot la el in brate. Cumparase un joc de baschet, unul de fotbal, ceva yoga pe acolo si, de ce nu, pentru relaxare, bowling!
-Te iubesc tata, dar asta mai stiai
Iar acum o sa-ti zic ceva ce nu banuiai:
Nintendo s-a deschis in '83
Si sa stii ca e mama celebrei
Serii Mario, Pokemon si altele!
Doar asa, ca informatie
E doar o de-a mea aberatie:
Nu mai cumperi te rog si un NintendoDS?


-Fiule...

-Am inteles, imi pare rau
Am incercat doar norocul tau.


Rapid l-au montat si au inceput sa se joce. Nimeni nu are chef rapid de sport, asa ca au inceput cu o incalzire usoara in bowling. Imaginati-va voi doi oameni jucand bownling (chiar si fara mingi) intr-o camera de 7 metri patrati...eu deja facusem pariurile: erau sanse de 1 la 100 sa nu-si sparga televizorul. Totusi, mi-am pierdut toti banii, deoarece jocul e atat de sigur, ca riscul a fost aproape 0...era mai periculos sa arunge cu mingiute prin casa. De unde era sa stiu? Nu mai fiti asa de duri...


Jocurile de fotbal si baschet au decurs in acelasi fel (mai putin partea cu pariurile). Desi era seara, 4 ore intregi au stat jucandu-se si facand sport. La final, tatal lui Vasilica a fost foarte fericit, deoarece acum nu mai trebuie sa plateasca abonamente scumpe la sala si nici nu trebuie sa-si elibereze programul special pentru asta. Acum poate face sport si sa si slabeasca din confortul propriei case! Am uitat sa mentionez ca a pierdut jumatate de kilogram dupa ziua aia...






Atentiune, atentiune! Articol scris pentru SuperBlog2009, gazduit de PCNews!

2 comentarii:

  1. Mi se pare super tare consola asta...
    In fine. Referitor la articolul tau, ce sa zic, e jalnic. Glumesc :))) E chiar foarte bun!
    Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, daca nu-mi faci si un calcul enrgetic, pe mine nu ma convingi :)) Iar eu nu glumesc.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)