vineri, 20 noiembrie 2009

Criza, ce sa-i faci?

"Repede, pana nu se razgandesc astia!" au fost vorbele lui Ghita cu care am fost bombardat sonic azi pe la ora 17:30...deci, cred ca va intrebati cu totii ce s-a intamplat. Nimic mai simplu: s-a hotarat inceperea vacantei de Craciun cu o saptamana mai devreme (nu pe 18, ci pe 11). O prostie dupa parerea mea, deoarece eu am teza in saptamana aia...acuma se dereagleaza toate. Mai bine stateam o saptamana in plus la final, de anul nou...oricum, bineinteles ca astfel de stiri circula repede si Ghita a aflat cred ca aproape instant.
Avand in vedere ca vacanta de Craciun e acum 3 saptamani, iar Vasilica primeste o suma frumusica pe care o va imparti cu prietenii sai (cei 5 muschetari: eu, el, Ghita, Ionica, Gheorghe), ne-am hotarat toti 5 rapid intr-o ora sa mergem intr-o vacanta. Nu ne trebuie banii lui, doar sa ne plateasca factura (iar noi promitem sa nu fin hapsani cu room-service-ul).
Noi am fi preferat o calatorie din asta vara, nu acuma, chiar inainte de iarna. Asadar, am decis sa ne planificam o excursie de o saptamana in Hawaii, unde temepraturile nu scad niciodata sub 20 de grade Celsius.
-Deci, o facem? a intrebat Ionica
-Sigur! Am zis ca o facem, deci o facem. Hawaii, venim! a afirmat Vasilica, in semn de raspuns.
-Atata timp cat el plateste, de ce nu? am zis eu, cat se poate de clar.
In acel moment, Ghita a inceput sa rada cu pofta, zicand pe un ton vesel si oarecum ironic:
-"Atata timp cat el plateste", tipic romanesc...
-Daca asa e, ce vrei? El s-a oferit! i-am raspuns eu.
-E drept, acuma 'om trai si ne-om distra.

De obicei nu-mi iau cu mine si laptop-ul, deoarece reprezinta o bataie de cap in plus: e greu si mare (nici nu stiu unde sa-l pun), ma tine in casa, blochat la priza, din cauza autonomiei mici, iar lista cu probleme poate continua. Ei bine, de data asta se schimba situatia, datorita noului "mini"-laptop ASUS Eee PC 1101 HA SeaShell:


Nu-i asa ca v-ar tenta unul? O autonomie de 9 ore si jumatate (daca nu abuzez prea tare de el in timp ce stau pe un sezlong sa ma bronzez), camera foto si video incorporata (ca sa imortalizez tot ce imi place--marea, luna, plaja, fetele frumoase etc.), un pret destul de rezonabil (aprox. 500$--hai ca mai merge!), 3 porturi USB, SD Card Reader, Wi-Fi, Bluetooth (o sa ma ajute enorm la transferul de date, mai ales ca ii lipseste o unitate optica), 1 GB ram (se misca rapid baietasul asta. Asta inseamna ca o sa pot cauta rapid vremea pe internet) si 160GB hard-disk-ul (pot asculta muzica sau sa vad niste filmulete faine in timp ce ma delectez cu un dans local traditional) sunt principalele caracteristici ale acestui mini portal al lumii virtuale.

Sper sa ma intorc cu impresii!

4 comentarii:

  1. Frumos incoropate acolo nevoile tale in Hawaii... :D

    Felicitari!
    PS: Vacanta chiar incepe pe 11? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa a zis la stiri: acuma sa vedem ce vor decide profii in fiecare scoala.
    PS: multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ne trimiti chiar de acolo ceva impresii... ca doar ai cu ce!

    RăspundețiȘtergere
  4. Constat ca multi din cei care au scris acest articol au asociat, pe buna dreptate, laptopul cu plaja.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)