duminică, 15 noiembrie 2009

Da, ii trebuie un laptop!

Tocmai iesit din inchisoare, Gheorghe doreste sa intre in rand cu lumea. Fiindu-mi un prieten bun inainte de a intra la parnaie pentru furt necalificat, a venit la minte pentru un sfat:
-Mai prietene, mai. Noi ne cunoastem de mult timp. Nu ma ajuti te rog sa...sa devin un om respectabil. Te rog mai, nu stiu cu ce sa incep!
-NU! Ce ma fac daca afla lumea ca umblu cu fosti puscariasi. Sa zicem ca asta nu ar fi o problema, dar parca vad ca raman cu o gaura in buzunar...
-Ba nu, chiar deloc. Am mostenit in timp ce eram inchis o avere considerabila de la o matura moarta din SUA. Acum pot spune ca sunt chiar bogat. Iti platesc si munca, nu e o problema. Ajuta-ma doar!
Dupa 2-3 minute de gandit, am zis:
-Bine amaratule, te ajut! Ai noroc ca militez pentru ajutor ineruman si acceptare totala...
-Multumesc! Stiam ca ma pot baza pe tine!


Dupa ce i-am luat niste haine noi, un costum elegant, niste produse cosmetice, i-am dat niste lectii de bunemaniere si inca niste mici chestiute pe acolo, am ajuns la concluzia ca fiecare om care are un costum are nevoie de un laptop! Da mai bine cand merge sa manance la o masa eleganta din McDonald's, nu credeti?
Totusi, problema cea mai mare e urmatoarea: care laptop? A zis clar ca problema lui nu sunt banii, ci lipsa de gust, inovatie, idei! Am luat o foaie si am scris firmele producatoare de laptop-uri:
Poate mai exista si altele, dar astea sunt cele mai importante in Romania (nu neaparat in ordinea asta).Problema zilei: care firma sa aleg?
-Tu ce mai zici, Gheorghe? Tu ce firma ai alege?
-Eu? Nu stiu, dar Lenovo suna bine, asa, mai 'frantuzesc'...parca si Asus imi mai surade.
-Asa zici tu...poi, stai sa ma mai gandesc un pic.

Un lucru e clar: Sony Vaio imi place si o zic deschis. Deci Sony ramane pe lista. Lenovo nu sunt chiar asa de cunoscuti, in Romania cel putin. Daca se strica, unde merg la garantie? O sa ma trimita in Bucuresti, nu? Mai bine ii scot afara. Apple sunt minunati, dar sistemele lor folosesc in general Mac OS. Nu e Ghoerghe prea prost, dar nici asa destept sa se invete pe Mac nu e. Iese si asta. Asus sunt foarte cunoscuti si foarte buni, din toate punctele de vedere. Altfel te priveste lumea cand ai un ASUS, sau un Acer (se mai face confuzie cu Asus uneori)...Toshiba si HP sunt buni, dar lui Toshiba ii cam lipseste stilul, iar HP e cunoscut pentru imprimante. Nu da prea bine, cel putin mie nu mi se pare. Dell suna si bine, are o insigna faina, e chiar celebra, ce-mi mai trebuie?

-Bun Gheorghica, am scurtat lista. A mai ramas doar: Dell, Sony, Asus si Acer!
-Bine, bine, dar care o alegem?
-Aici am nevoie de ajutorul tau! Ce vrei sa faci cu el? Stiu ca a fost ideea mea laptop-ul, dar la ce te gandesti sa il utilizezi?
-Poi...nu prea stiu. In general la jocuri, muzica, filme, prea putin la lucru de birou efectiv.
-Stai sa vedem. Tu vrei ce e mai bun pe piata, dintre firmele astea. E drept ca Sony Vaio are o gama minunata si Sony e recunoscut pentru consolele de joc. Ti-ar fi ideal, dar nu prea inspira incredere in afaceri. Ai devnit bogat omule! Acuma iti deschizi si tu o firma si trebuie sa dai bine.
-Finala Dansez pentru tine: Asus, Acer si Dell. Care imi va atrage atentia? :))
-Sa vedem. Acum o sa fiu sincer: mie nu-mi place Acer. Nu imi surade deloc gandul de a-mi cumpara un laptop Acer. Ei au mai mult produse care se adreseaza clasei de jos a celor de mijloc. Da suna complicat, dar nu e. Se refera la cei care vor un laptop, dar isi permit cu jumatate de mana. E clar ca-l scoatem.
-Marea finala se va dezbate atunci intre Asus si Dell. Mai zi, mai zi. Vreau sa vad catre care ma indrept.
-Poi, Asus e recunoscut in lumea intreaga, iar in Romania in special. Nu de alta, dar au fost printre primii care au intrat pe piata si au o oferta minunata. Premiere in lume, precum laptop-uri cu autonomie de 12 ore! La fel ca si Dell-urile, sunt foarte elegante. Avem o egalitate, trebuie sa recunosc.
-Atunci uite cum facem: recomanda-mi un model din fiecare si o sa mai vad eu care-mi cumpar.
-Bine. Atunci uite: recomand fie un DELL XPS M1530 Jet Black, fie un ASUS W90VP-UZ007K. Ambele au un procesor Intel Core 2 Duo, perfect pentur jocuri, filme si muzica si exprima si profesionalitate. Eu am ceva treaba acum, mai vorbim, abia astept sa aflu ce ai cumparat! Ceau!
-Bine, asa va fi, ceau!


Doua saptamani mai tarziu, il vad pe strada cu doua laptop-uri la subrat. Se pare ca unii oameni sunt pur si simplu greu de educat...

Articol scris pentru SuperBlog2009, gazduit de PCNews.

Un comentariu:

  1. Hahaha, super tare articolul.
    Pai, poate ii trebuiau omului doua, mai stii :)) Sa speram ca le-a "cumparat" de la Azerty...

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)