marți, 17 noiembrie 2009

Dati-mi o palma sa ma scol!

Da, mi s-a intampla din nou ceva de zile mari. Eu, Vasilica, Ghita si Ionica am inchiriat o barca pentru a iesi pe mare si a sarbatori iesirea din inchisoare a lui Gheorghe. Bineinteles, l-am luat si pe el. Ce petrecere a aia fara sarbatorit? In final, am fost 5. Ideea de baza: am naufragiat! Nu o sa intru in detalii. O sa va zic doar ca era vorba despre o furtuna violenta, un motor cu o revizie veche de 25 de ani care a trecut pe lumea celalalta, cand ne era lumea mai draga, o barca facuta tandari si 5 lesinati lasati in voia soartei, care au nimerit toti intr-o insula paradisiaca. Nu putem scapa nici daca am vrea, dar avem tot ce ne trebuie chiar aici.

Daca am pleca, am merge la scoala, respectiv la munca. Aici e perfect! Am gasit scheletul unui alt naufragiat si casa sa. De pe fosta noastra barca am reusit sa gasim la mal un frigider cu bauturi, un televizor de apa cu antena, plutind in deriva la orizont, instrumente de scris 'mostenit' de la prietenul nostru decedat, sezloange si pahare pot zice ca se trag din barca, dar nu vreau sa se inteleaga ce nu trebuie.

O ducem bine, nu credeti? Lasand asta la o parte, o sa mai zic ca am dus-o tot asa inca vreo 2 saptamani, pana am inceput sa facem niste cercetari. Ghita s-a apucat de un jurnal, pentru a putea publica la final un Robinson Crusoe modern, iar ceilalti trei au inceput sa cartografieze zona. Eu imi ofer ajutorul cui mi-l cere (pana acuma nimeni, ce noroc!).
Pe cand am mergeam intr-o zi sa cautam bastinase frumoase, o urma de tigru ne-a iesit in fata, chiar inainte sa ne intoarcem la "sediu". Va dati seama ca asta ne strica acuma toata distractia si linistea! Ne-am adunat toti pe plaja cu petardele de semnalizare langa noi si am asteptat o barca sau ceva sa vina sa ne ia...sau macar sa putem speria orice pericol care vine din padure.

Trece o zi, trec doua si la orizont apare un nor de aburi. Da, piratii din Somalia inca mai au asemenea nave. Nu ne-am complicat, cine e, e. Sa scapam o data. Dam un foc de semnalizare, dam doua, iar al treilea loveste ceva tare. Nu trece 2 minute ca Mos Craciun vine sa ne certe: ca am fost copii rai, ca stricam sania lui mosu' cu prostiile noastre si tot asa. Noua ne-a cazut fata cand am vazut cine e in fata noastra...ne ciupim bine unul pe altul, urlam putin de durere si inchidem ochii, iar cand ii deschidem, simbolul craciunul nu mai e.
Trec 30 de minute si un zgomot asurzitor ne zgarie timpanele! Apare un OZN...se putea sa lipseasca asta? Fugim cat ne tin picioarele in mijlocul padurii, unde dam de o baza militara. Prin fata noastra trece Zana Maseluta, care e la ceai cu Iepurasul de Paste. In lacul de langa se scalda Nessi. Era clar: Mos Craciun ne tradase pozitia, iar acum toate miturile pamantului vin dupa noi. Era clar, tampisem de tot. Nu mai trece mult si casc. Cand casti, inchizi ochii. Cand i-am deschis era dimineata, eram in patul meu frumos, iar Ionica vorbea in somn:
-Nu ma lasa aici mamico! Am fost baietel cuminte, iepurasul de pasti si Mos Craciun iti pot dovedi...zana maseluta mi-a dat bani pe dintisori!

Da, am inteles de unde provenea visul. Sa vedem cum scapam de aici in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)