vineri, 13 noiembrie 2009

Dorel

Astazi vi-l prezint pe Dorel, personajul de companie al clasei mele:




Nu-i asa ca e dragut? E preferatul fetelor, nenorocitul!
La inceput era o lingura, care s-a rupt. Am gasit in acelasi dulap cu varianta 1.0 si aceasta papusica in care am transferat -folosind magie interzisa- sufletul lingurii rupte in el. Initial avea si caciula, dar asta pana am descoperit ca era de fapt pantalonul. Se explica de ce nu purta izmene...dar asta e alta poveste.
In ceea ce priveste vestimentatia, se poate zice ca are o pereche minunata de pantaloni albastri, o bluza neagra pe gat careia ii lipsesc manecile si o vesta de cioban (pe cand merge cu oile la pascut--pe unde o fi acuma Ianos?). Dupa ce i-am dat jos "caciula"-si noi care credeamca sunt pantaloni-, am descoperit ca are si par. Se pare ca e blond :X! Un adevarat urmas al dacilor, nu credeti?
Are maini detasabile, ceea ce inseamna ca le putem da jos doar tragand de o parte din ele. In plus, e de gasca. Nu se supara cand il intoarcem pe toate partile si are..."o voce" (daca intelegeti ce vreau sa zic).
Cred ca o sa va intelegeti de minune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)