marți, 10 noiembrie 2009

Nu le poti vedea pe toate

Si asta e dovedit de acest link. Asta este un gong virtual. Apesi pe bata aia si vei auzi un zgomot de gong. O multime de mesaje luminoase te avertizeaza ca o sa-ti ai toti prietenii pe constiinta, daca nu trimiti linkul mai departe, atata timp cat ramane gratis. Asadar, va rog sa intrati ca sa-mi pastrez eu o constiinta curata.
Azi, maine o sa apara o pisica online, ca Dumnezeu online a aparut deja. Din pacate nu vorbeste inca romana, dar va asigur ca site engleza si germana perfect, insa nu le prea are nici cu maghiara. Nu-i asa ca e fascinanta lumea in care traim? Am aflat ca a fost programat de un anume Dr. Richard Wallace si ca e de fapt nu stiu ce calculator lingvistic super performant. E bine de stiut, ca eu a trebuit sa scot cu clestele asta de la el.
In ciuda a ceea ce am putea crede, nu le prea are cu religia. Daca-l intrebi cine e Isus stie, dar cine e Iehova...mai ramane de vazut. E de remarcat ca stie sa faca conversatie totusi. Nici nu e modest: daca-l intreb ce e, imi spune clar ca e o masinarie care reproduce creierul uman cu o precizie si rapiditate mai mare. Computer narcisist!
Distractie placuta conversand cu God si ascultand gonguri buddhiste (sper ca am scris bine).

Un comentariu:

  1. Intradevar... Este "fascinanta" lumea in care traim! :D

    Dumnezeu online...

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)