duminică, 8 noiembrie 2009

Vara-mea cea cu personalitate multipla

Cum v-am promis in descrierea Unchiului meu, ipohondrul, astazi o sa va povestesc despre vara-mea. Da, vara-mea care are o personalitate multipla.
Numele ei este Vera, dar numai in acte, deoarece nu poti stii niciodata cu cine vorbesti: Vera, Bianca, Claudia, Radu sau Mirela.
Atunci cand nu-si ia pastilele (adica niciodata), are cate o schimbare la fiecare 7-8 ore, in medie. Dar sa va vorbesc despre fiecare:
I. Vera: asta este ea. E putin cam timida si plictisitoare. Se rusineaza rapid si are tendinta sa lesine. Cand ultimul baiat care a placut-o a cerut-o de prietena, a lesinat si i-a mai si curs sange din nas, de emotie. De obicei te intelegi bine cu ea, dar mai sunt si momentele in care mananca. Doamne feri sa o deranjeze cineva atunci, ca e jale! Am uitat sa mentionez ca are 98,6 kg (cel putin acum o luna, dar acum doua avea 84,3).
II. Bianca: noua ne place sa o numim descreierata. La ultima petrecere la care a luat parte, a fost nevoie de pompieri sa o dea jos din copac. Se urcase ca sa atraga atentia cu privire la faptul ca nu-i place bautura.Daca nu s-au distrat ceilalti invitati pe cinste, tot uitandu-se la ea ca sa se asigure ca nu cade, atunci nu stiu ce le-ar distruge monotonia din viata (nu de alta, dar daca cadea, vai de cel care o prindea! I se rupeau toate oasele la greutatea ei). Ultima ei traznaie (in curtea scolii-da, e neagra):


III. Claudia: aka spioanca. Aceasta personalitate a ei crede ca are 45 de ani, lucreaza pentru KGB si a fost trimisa la scoala la care invata pentru a investiga corectitudinea notelor date. Oare mai are rost sa mentionez de cate ori s-a strecurat prin ventilatie (la masa ei corporala!) pana in cancelarie si a modificat notele din catalog? Uite asa am trecut eu cu 8, nu cu 3...Sa vedeti ce scandal s-a facut cand a prins-o o data directoarea: 5 politisti au ajuns in spital cu capul spart si fractura de sold. A fost nevoie de armata ca sa o opreasca!
IV. Radu: ne place sa-l catalogam ca pe un ciudat. Cu doua luni inainte de Craciun a mers la scoala imbracat in Mos Craciun si intreba copiii ce isi doresc cu ocazia sarbatorilor de craciun. De obicei e nebun, dar are si momente de luciditate cand e doar idiot. Nu pot sa trec de el pana nu amintesc de cum bea cate 2 litri de apa din cand in cand si se tine tot mai mult si mai mult ca sa-si bata propriul record: 5 ore pana acum. Vrea sa ajunga la un an. Mult succes din partea mea! (o sa aiba nevoie)
V. Mirela: ea este un caz mai special. Apare extrem de rar, dar mereu cand o face, crede ca e insarcinata. Termenul era acum 6 ani, dar ne tot zice ca inca nu e pregatit 'copilul'. Doctorul zice ca ea este intruchiparea celei mai mari frici a Verei-No comment! (ca si episcopul Bartolomeu cand s-a ales noul patriarh)

ATENTIUNE, ATENTIUNE! In calitatea mea de blogger, am datoria de a veni mereu cu articole noi, originale si cu caracter trivial/comic uneori, asa ca va rog sa un considerati aceasta postare ca fiind ceva ce exista in realitate. PS: Regele a murit! Traiasca regele!

2 comentarii:

  1. Super articolul. N-ai gasit si tu o gagica mai misto care sa spele masina aia din poza? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imaginatie domn`le! :))

    Ehe... am sa tin minte chestia cu 8 in loc de 3! ;))

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis cu privire la articol? Nu te abtine, zi!

(accept critici constructive :D)